Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

BlueMango.dk - Hjælp søges!

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Raufort:

Hejsa...  jeg syntes du skal gøre din "deltag" (submit) knap mere synlig...    det ligner slet ikke en knap... 

Den er blevet lavet nu. :)

Tilmeldt 3. Aug 10
Skrevet kl. 15:15

Hej Kent

Synes faktisk ikke ideen lyder helt tosset! Den vil vi lige vende i aften. :)

Mange tak for feedback! 

Med Venlig Hilsen

BlueMango.dk

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 15:40

BlueMango.dk:

Kim Raufort:

Hejsa...  jeg syntes du skal gøre din "deltag" (submit) knap mere synlig...    det ligner slet ikke en knap... 

Den er blevet lavet nu. :)

stærkt :)  jeg har tilmeldt mig!

M  dfdf

Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 17:53

Super idé med at dele siden mere op

- Er dog lidt i tvivl om hvornår den nuværende konkurrence udløber?

Martin.

PS. Spændende projekt, held og lykke med det!

Tilmeldt 3. Aug 10
Skrevet kl. 20:31

Fama:

Okay.... Så det handler om tracking i forhold til afregning hos kunden? I så fald ville det da give mere mening, hvis man trackede aktiviteten f.eks. via Google Analytics - knalder man Analytics på fansiden burde kunden jo kunne følge med præcist i hvor mange likes de får fra de enkelte henvisningssider..

Under alle omstændigheder virker den løsning I har valgt lidt uhensigtsmæssig.... Som sagt er den ret åben for snyd og det gør jo ikke jeres data voldsomt præcise....

Hej Fama

Måden vi kontrollerer at folk ikke har snydt, er at skrive en mail til vinderen, med at han har vundet konkurrencen. Derefter fortæller vi personen, at han skal accepterer en venneanmodning, hvor vi herefter kan tjekke om han har gjort de ting han har sagt. 

Med Venlig Hilsen

BlueMango.dk

Tilmeldt 3. Aug 10
Skrevet kl. 20:52

Fama:
Først og fremmest er kvaliteten af trafikken der skaffes diskutabel. Sat lidt på spidsen har det jo intet med viral eller social markedsføring. Skal det være viralt/social skal folk jo gerne dele informationerne af egen drift

Hej igen Fama

Vi synes helt klart at det er social markedsføring. Det vi gør er at booste virksomhedens facebook-gruppe, så de senere hen kan udnytte sig af deres fan-gruppe til at promoverer deres produkter/tilbud/kampagner, og på denne måde skabe salg. Vi synes også helt klart at kvaliteten af trafikken er høj, da folk højst sandsynligt kun deltager i konkurrencer, hvor de er interesseret i gevinsten. Som sagt i en tidligere Amino-tråd: Man deltager ikke i en konkurrence om hundemad, hvis man ikke har en hund.

Fama:
Du skulle hellere spørge dig selv om du, hvis en af dine venner delte alle mulige links om alt fra hårvoks til dametøj, ville være tilbøjelig til at købe nogle af produkterne?

Det behøver vi ikke engang at spørge os selv om, da vi begge har købt produkter, vores venner har "reklameret" for igennem facebook.

Med Venlig Hilsen

BlueMango.dk

Tilmeldt 3. Aug 10
Skrevet kl. 20:57

Kim Raufort:
stærkt :)  jeg har tilmeldt mig!

Super fedt Kim! Det sætter vi pris på! ;)

Med Venlig Hilsen

BlueMango.dk

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 21:04

BlueMango.dk:
Måden vi kontrollerer at folk ikke har snydt, er at skrive en mail til vinderen, med at han har vundet konkurrencen. Derefter fortæller vi personen, at han skal accepterer en venneanmodning, hvor vi herefter kan tjekke om han har gjort de ting han har sagt. 

Okay.... Men ville det alligevel ikke være nemmere, at klare jeres tracking gennem f.eks. Analytics? De mails I samler ind på jeres eget site er jo et eller andet sted værdiløse, da I jo gør brugeren opmærksom på de ikke vil blive benyttet til andet end kontakt i tilfælde af vedkommende vinder en konkurrence.

Derudover vil det jo også gøre det meget nemmere for jer at hive informationer ud af jeres data.

Det er bare en idé.... Det virker lidt som en Storm P løsning, der i øvrigt ikke er voldsomt præcis, I har gang i.... så jeg tænker det ville være en fordel på flere planer for jeres virksomhed, hvis i indførte en mere "tight" form for dataindsamling. Men altså.... Der er vel en grund til galskaben :D

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 21:15

BlueMango.dk:
Vi synes også helt klart at kvaliteten af trafikken er høj, da folk højst sandsynligt kun deltager i konkurrencer, hvor de er interesseret i gevinsten. Som sagt i en tidligere Amino-tråd: Man deltager ikke i en konkurrence om hundemad, hvis man ikke har en hund.

Folk er grådige..... Så det tror jeg ganske enkelt ikke holder. Hvis du er i tvivl så prøv at hold øje med de ting der bliver solgt på DBA, QXL og andre sites.... Der bliver jævnligt solgt ting folk har vundet i konkurrencer ;)

Prøv f.eks. at se den her søgning på DBA: http://www.dba.dk/soeg/?soeg=gevinst

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 3. Aug 10
Skrevet kl. 21:19

Hej Fama

Vi vil gerne starte med at sige, at vi sætter stor pris på dine konstruktive svar! Det er en fornøjelse. :)

Det er en super god idé at tracke alt udgående trafik. Det kan vi også bruge til vores senere salg. Vi har allerede selv oprettet os, hos google analytics - Men det er stadig nyt for os.

Fama:
De mails I samler ind på jeres eget site er jo et eller andet sted værdiløse, da I jo gør brugeren opmærksom på de ikke vil blive benyttet til andet end kontakt i tilfælde af vedkommende vinder en konkurrence.

Mener du, at vi burde bruge de indsamlede mails til fremtidigt salg istedet?

Med Venlig Hilsen

BlueMango.dk

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)