Jeg har i over et år arbejdet på min webshop, som endnu ikke er kommet op og køre. Da jeg har fået nye interesser vælger jeg hermed at sælge min webshop, for at få nogle ekstra penge til at starte mit andet projekt op med. Webshoppen er baseret på et Oscommerce styresystem, som er let og enkelt at bruge. Der er blevet integreret paypal på webshoppen, så for at modtage penge skal du ikke andet end at oprette en konto på www.paypal.com, (selvfølgelig en business konto) og derefter indtaste din mail på systemet, og så kører det. Jeg har 1 leverandør på plads, som kører via dropshipping, dvs. at du ingen varelager behøver, derved løber du ingen risiko ved køb af firmaet. Grunden til at jeg ikke har startet siden op er pga, studier, og andre ting som jeg har travlt med. Ellers ligger siden lige til at starte op! Jeg vil i starten oplære den nye køber i systemet og hjælpe med alle ting. Så hvis du er frisk på noget nyt og spændende så kontakt mig på email: djtan68@hotmail.com, ellers så skriv jeres email, og så tager vi den derfra! Prisleje: 7000 (Kan variere mht. flere bud)
|
Det kunne være en fordel hvis du oplyste hvad du sælger?