Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

giv mig en ide og gøre mig til en rig mand

Side 13 ud af 13 (126 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Mia, det er da sygt at få så mange besvarelser på den her tråd. Nu er jeg selv en af dem :0)

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 08:41

Hvis du ikke selv har evnerne til at finde på en idé, så tvivler jeg på, at du kan føre en idé til millionerne Wink

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 08:51

Mia:

Hmmm. Ville bare lige hoppe med på bølgen, af besvarelser i denne tråd. Hader at føle mig udenfor! Hvad sker der - hvorfor svarer vi denne mand?:-)Yes

Vi svare denne mand til han kan få taget sig sammen til at finde sig noget at lave.. .men motivatione er noget han mangler... nu har jeg opfårdret ham til at kontakte mig pr. PM så jeg kan hjælpe ham i gang med hans cykelprojekt... 

Brugt_cykler_barnevogn_købes:

Hej martin,

Tak for dit indlæg. Jeg må indrømme webshops skræmmer mig eftersom jeg kender en del som har spildt penge på webshops!

Cykelbutikker skræmmer mig også eftersom de lukker den ene efter den anden ... Men Jeg åbnede da en for gøre det total modsatte af hvad andre gør.. 
Det handler om at sætte sig et mål og gå efter det til det er opfyldt.. Der er intet der kommer af sig selv.. uden motivation kan du lige så godt blive ansat i kommunen eller skattevæsenet.. der ansætter de, de mest u kompetente mennesker - 
...

Jeg vil tilbage til at lappe cykler, da folk punktere som sindsyge i dag :D 
Vh. Jakub 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:32

Mia:

Hmmm. Ville bare lige hoppe med på bølgen, af besvarelser i denne tråd. Hader at føle mig udenfor! Hvad sker der - hvorfor svarer vi denne mand?:-)Yes

hehe Big Smile jeg svarer nu fordi jeg syntes det er lidt komisk og på en måde interessant. Men tvivler stærkt på engagementet til at løfte noget rigtigt. Når man be'r om hjælp og afviser en hulens masse form for fornuft, ja så tyder det ikke på ihærdighed og engangement.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 16:29

Martin Slot:

Når man be'r om hjælp og afviser en hulens masse form for fornuft, ja så tyder det ikke på ihærdighed og engangement.

YesBeer

Fra St. Merløse
Tilmeldt 18. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 02:06

Jeg har bunker af ideer og viljen til at udføre dem. Så lad mig forvalte dine 100k og du får en del af overskuddet:-)

Side 13 ud af 13 (126 indlæg)