Enig med Mia, det er da sygt at få så mange besvarelser på den her tråd. Nu er jeg selv en af dem :0) |
Hvis du ikke selv har evnerne til at finde på en idé, så tvivler jeg på, at du kan føre en idé til millionerne
Enig med Mia, det er da sygt at få så mange besvarelser på den her tråd. Nu er jeg selv en af dem :0) |
Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side
Hvis du ikke selv har evnerne til at finde på en idé, så tvivler jeg på, at du kan føre en idé til millionerne |
Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)
Vi svare denne mand til han kan få taget sig sammen til at finde sig noget at lave.. .men motivatione er noget han mangler... nu har jeg opfårdret ham til at kontakte mig pr. PM så jeg kan hjælpe ham i gang med hans cykelprojekt...
Cykelbutikker skræmmer mig også eftersom de lukker den ene efter den anden ... Men Jeg åbnede da en for gøre det total modsatte af hvad andre gør..
Det handler om at sætte sig et mål og gå efter det til det er opfyldt.. Der er intet der kommer af sig selv.. uden motivation kan du lige så godt blive ansat i kommunen eller skattevæsenet.. der ansætter de, de mest u kompetente mennesker -
...
Jeg vil tilbage til at lappe cykler, da folk punktere som sindsyge i dag :D
Vh. Jakub
|
hehe
|
|
Jeg har bunker af ideer og viljen til at udføre dem. Så lad mig forvalte dine 100k og du får en del af overskuddet:-) |