Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

giv mig en ide og gøre mig til en rig mand

Side 10 ud af 13 (126 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Er jeg den eneste der tænker "Don't feed the troll?" 

Men det er da storartet af Amino, at blive ved med at hjælpe en person, der tydeligvis ikke ønsker at tage imod den :)

Tilmeldt 14. Aug 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 18:02

TT forfatter,

Jeg har lyst til lave noget, hvor jeg ikke sidder foran computer hele dagen!

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:13

Fantastisk - endnu en lønslave klar til at danse dollardansen ! :-)

Hvis du ikke selv har nogle gode ideer, hvorfor hopper du så ikke på SEO-bølgen som 1.000 andre og springer ud af skabet som ekspert ?

Jeg synes det lyder som en god ide det med cyklerne, prøv dog at holde fast i den ide. Hvis forsikringsselskaberne sender dem til Afrika så få dem til at holde op !

Og til sidst: hvis du rent faktisk har en smule kapital, hvad så med scooter udlejning?

Du kunne også blive investor for dine spareskillinger - du må gerne investere i mine to firmaer - måske får du et kæmpe afkast og måske taber du pengene :)

Kan du have en super aften, og håber du finder nogle gode ideer på din vej og tjener millionen.

Lige for at vende tilbage til din cykelide - jeg ved godt at der også åbner cykelforretninger på hvert gadehjørne nu, - men det er sgu nok fordi der er noget om snakken og måske kan du blive blandt den overlevende halvdel hvis du skynder dig at komme i gang med din forretning.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:14

Brugt_cykler_barnevogn_købes:

TT forfatter,

Godt tænkt - gid jeg havde tænkt så langt da jeg startede min forretning for 5 år siden :)

Det er virkelig dræbende at spendere sit liv foran en hjernedød kasse med elektronik ! 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:16

Jørgen Olsen:

TT forfatter,

Godt tænkt - gid jeg havde tænkt så langt da jeg startede min forretning for 5 år siden :)

Det er virkelig dræbende at spendere sit liv foran en hjernedød kasse med elektronik ! 

Så har jeg det godt med at være hjernedød! :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 14. Aug 10
Skrevet kl. 18:57

Hjernedød eller ej. Jeg har bare svært ved sidde et sted hele dagen!

Tilmeldt 14. Aug 10
Skrevet kl. 21:55

Scooterudlejning er nok ikke en god ide. Det er jo begyndt blive koldere,...isglatte så mon ikke folk tager bussen.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:06

Jeg har 100.000 i banken. Nu skal i fortælle mig hvordan jeg forvandler det 100.000 til 1000.000kr

Ansæt Martin Thorborg til en månedsløn på 100.000 kroner, og indfør en bandeord-kasse - et bandeord koster 20 kroner, i løbet af et par uger så har Martin bandet for en kvart million - syndt for Martin, men godt for dig.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 22:56

Så får du en freebie ide så, lige kastet op af ærmet... vil godt medgive at udbudet har været lidt "løst" i tråden..

(Godt så)

(1) Undersøg en 4-5 af erhvervstøj grossisterne og tex-til trykkerne her i DK.

(2) Få styr på priser og hvad de kan arbejde med.

(3) Lav din egen prisliste (2 forskellige), en med t-shirts, sweatshirts, jakker.. Ikke en masse tingel tangel, men måske max. en 200 varenumre. eksl. størrelser (S,M,L,XL)

(4) Lav en prisliste udfra hvad disse trykkere kan levere i trykpriser og lign. men med dine egne priser.

(5) Så styr på dette, og få dig et billigt kontor/hjemmefra og bliv kørende sælger, som selvstændig. Og bliv et led mellem virksomhed og trykkeri.

(6) Simpelthen, tilbyd firmatøj med firma logo på.. værsgo og sælg. Ring og aftal møder med et hav af firmaer... Gartneren, Frisøren, pizzariaet, produktions virksomheder osv osv.. (husk et par vareprøver)

(7) Ved et møde aftaler I f.eks at Svensens fragtfirma, som har blå lastbiler, skal have blå, t-shirts og blå jakker, med et hvidt logo, som du får af Svendsens fragtfirma.

(8) Det kunne være 2 t-shirts til hver af deres 30 charfører og en jakke, samt 5 skjorter og 5 poloer til kontor musene, incl logo på brystet og stortlogo på ryggen. En bestilling i 10.000- 15.000kr klassen.

(9)Er du for usikker i starten så indsaml ønsker  hos kunden og vend tilbage med en pris om et par dage. Når du har tjekket af og beregnet pris med din trykker og tøj leverandør, evt. total leverandør.

(10) Det er rimeligt simpelt, ligetil, Leverandøren "er lageret" så du bestiller først når ordre er i hus og køber har godkendt f.eks email med korrektur eller vellign billede af resultat.

Værsego at få lettet røven og kom igang.. 1 til 10 guide med højt potentiale for en god sælger.

Tilmeldt 14. Aug 10
Skrevet kl. 00:24

Tak Gunzone, det lader til du kan forstå mig.:)

Du og andre er velkomne med flere ideer, hvor man ikke risikerer miste meget..(kun sin tid)

Side 10 ud af 13 (126 indlæg)