Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

giv mig en ide og gøre mig til en rig mand

Side 8 ud af 13 (126 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er du god til ?

Ser du godt bliv fotomodel ?

Er du i ekstrem form bliv sports stjerne ?

Er du dygtige håndværker start som tømrer mv.?

Har du en højere uddannelse søg job der blive direktør eller advokat mv ?

Har du en unik ide ?

Mangler du hjælpe til at videre føre en ide ?

Hvis ingen ide haves og ingen unik viden og ingenting rigtigt god til er det hårdt og atter hårdt slid og måske bliver du aldrig rig , med den positive tanke gange og det unikke liv kan også være rigdom i sig selv

For ingen vil nok forære dig den ide der er 10 millionær værd .

Dog et godt råd vær glad og positiv giv aldrig op og tro på dig selv og vær god mod andre , som du selv vil behandles giv dig 110 % i den ide du får og giv aldrig op og prøv noget nyt og udfordre dig selv igen og igen  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Apr 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:46

Du kan købe Blåmandag.dk af mig..

Blev aldrig til noget, formange andre ideér..

Men Hvert år er der 50.000.- konfirmander.. de for tilsammen en halv milliard i gaver / penge.. så der skulle være nogle muligheder der..

så er der jo virksomhederne ved siden af.. reklame osv.

Ideén var en hjemmeside hvor de unge kunne klikke sig ind og se hvad der skete i deres by, og naturligvis fik en masse gode tilbud fra forskellige virksomheder..

Det kun en gang om året, så der er masser af tid til at forberede næste års blåmandag..

Har haft det siden 2004.. og inhentet en masse oplysninger hvert år.. desværre er jeg ikke kommet igang..

- en mulighed..

Tilmeldt 14. Aug 10
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 09:57

papanih:

Du kan købe Blåmandag.dk af mig..

Blev aldrig til noget, formange andre ideér..

Men Hvert år er der 50.000.- konfirmander.. de for tilsammen en halv milliard i gaver / penge.. så der skulle være nogle muligheder der..

så er der jo virksomhederne ved siden af.. reklame osv.

Ideén var en hjemmeside hvor de unge kunne klikke sig ind og se hvad der skete i deres by, og naturligvis fik en masse gode tilbud fra forskellige virksomheder..

Det kun en gang om året, så der er masser af tid til at forberede næste års blåmandag..

Har haft det siden 2004.. og inhentet en masse oplysninger hvert år.. desværre er jeg ikke kommet igang..

- en mulighed..

Ja smid problemet Blåmandag.dk  på en anden. Jeg ønsker brug pengene et sted , hvor jeg kan tjene dem tilbage igen.

Tilmeldt 14. Aug 10
Skrevet kl. 09:58

Jeg dur heller ikke til være model

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 10:01

Ta til polen og køb barnevogne og sælge dem i danmark med god fortjeneste :-)

Køb biler i tyskland og sælg dem i dele :-) også gode penge

Tilmeldt 14. Aug 10
Skrevet kl. 10:03

Mikkel Friis:

Ta til polen og køb barnevogne og sælge dem i danmark med god fortjeneste :-)

Køb biler i tyskland og sælg dem i dele :-) også gode penge

Er det noget du bare skriver, eller kan man virkelig købe billige barnevogne derfra ...måske cykler også?

Tilmeldt 14. Aug 10
Skrevet kl. 10:11

Nåååh Ved i hvad det kan betale sig importere fra polen og  bulgarien ?

Før jeg køber noget fra f.eks bulgarien , skal jeg fortælle skat om det ?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:14

Jeg forstår ikke dit første indlæg? Jeg kan ikke finde ud af, om du er en desperat mand, eller om du bare oprettede tråden som et forsøg?

Hvorfor skulle nogen forære dig en idé? Du kunne muligvis få andel i en god idé, hvis du havde noget at tilbyde til gengæld for den gode idé - eksempelvis som investor. Men ellers skal du da selv i gang med at lægge hovedet i blød.

Hvis du er for doven til at sætte dig ned og udtænke idéer, så er du også for doven til at føre den gode idé ud i livet.

Jeg fik en god idé forleden dag, og jeg præsenterede den for min bror så sent som i går. Og det var efter at have gået de sidste 3-4 uger og tænkt over et koncept, som jeg fornemmede kunne videreudvikles til det bedre.

Min bror synes, at idéen var rigtig god, og nu går han i gang med at designe websitet, hvorefter jeg skal stå for meget af indholdet.

Du er simpelthen nødt til at komme ud over følelsen af, at livet skylder dig noget bedre. Gør en indsats for at forbedre dit liv, hvis du virkelig ønsker det.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 14. Aug 10
Skrevet kl. 10:19

indlæget er seriøst og ja jeg er desperat efter lave noget som kan giv penge. Er træt af at man ikke har nogle penge tilbage, efter man har betalt regningerne.

og tekstforfatter hvad går din ide ude på

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brugt_cykler_barnevogn_købes:

indlæget er seriøst og ja jeg er desperat efter lave noget som kan giv penge. Er træt af at man ikke har nogle penge tilbage, efter man har betalt regningerne.

og tekstforfatter hvad går din ide ude på

Min idé går ud på at...

...Ups, der var jeg lige ved at afsløre den. Tænk, hvis nogen havde snuppet den. Wink

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 8 ud af 13 (126 indlæg)