Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop (drop shipping-aftale)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino'ere :)

Jeg er en dreng på 15 år, der gerne vil starte min egen webshop. Selvom jeg ved at der er mange billige web-shops, der er lige til at sætte op, regner jeg med selv at lave den fra bunden af, så den bliver unik.

Men der skal jo også være nogle varer i en webshop, og jeg synes selv at jeg har fundet et godt område, som der ikke allerede er alt for mange der har lavet en webshop med. Men jeg har ikke penge til at have eget lager, og desuden ville det være et alt for stort arbejde, da jeg egentligt ikke har specielt meget fritid. Så jeg tænker på at få mig en drop shipping-aftale. Men jeg aner intet om hvordan man får sådan en aftale, så det håber jeg at I kan svare mig på. Jeg skal vel også først have lavet et firma i mine forældres navn og få et cvr-nummer? Håber I kan hjælpe :)

Hilsen Jesper Hagger.

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 14:20

Altså, det er klart at det ser mere prof ud hvis man har CVR + man kan trække ting fra.

Men hvis du alligevel ikke omsætter for mere end 50.000 kr om året, så kan du spare meget tid ved ikke at have CVR nr.

Men op til dig selv..

// Daniel Poulsen

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:58
Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 15:07

Jeg søger caps (måske huer), så ellers tak :)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:38

Ja, den falder lidt ved siden af :)

Men du må bare prøve at søge på forhandlere mv. og se om de vil lave en aftale med dig.

Tror dog ikke der er så mange der tilbyder dropshipping herhjemme, men det er da et forsøg værd.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 16:33

Hagger:
Selvom jeg ved at der er mange billige web-shops, der er lige til at sætte op, regner jeg med selv at lave den fra bunden af, så den bliver unik.

Ja, gør da det! Masser af gode arbejdstimer foran computeren, hvor du har sat dig 100% ind i hvordan præcis din webshop virker. Det får du god brug for, når du skal dokumentere overfor PBS, at din integration mod deres system virker som den skal. 

Det går der sikkert nogle måneder med, hvor du imens kan skrabe det tilhørende gebyr på 20k sammen.

Men go for it! Eller brug tiden på at tænke design, brugervenlighed, SEO og andet godt. Det som man tjener penge på - kunderne er fuldstændig ligeglad men hvor god eller unik din kode er.

Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:11

Hejsa.

Jeg arbejder med erhvervsmarkedet, hvor jeg netop søger "sunde" produkter til personalet.

Er der mulighed for at blive forhandler af dine produkter ?

Email mig gerne forhandler priser med videre.

Thanks.

Hilsen,

Claus Ovesen / indehaver / www.boliving.dk / co@boliving.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:29

Hagger:

Jeg skal vel også først have lavet et firma i mine forældres navn og få et cvr-nummer? Håber I kan hjælpe :)

Hej Jesper,

Jeg er selv under 18, men har mit eget firma. Derfor vil jeg gerne give dig et par råd, så du kan få firmaet i dit eget navn fra starten :)

Mvh
Andreas

Tilmeldt 15. Aug 10
Skrevet kl. 20:12

@Fairtime:

Er det svært at integrere et PBS-system da? Og hvad er det for et gebyr på 20k du snakker om? Det er nu heller pga. koden, at jeg vil lave webshoppen selv, men nemlig pga. brugervenligheden, og det jeg har i tankerne, kan man ikke få i en webshop, man køber på nettet.

@AP-Media:

Jeg vil meget gerne have nogle råd, da jeg faktisk ingen idé har om hvordan man gør :) Hvordan kan jeg kontakte dig? :)

Til alle sammen, så vil jeg gerne høre noget mere om drop-shipping, f.eks. hvordan man finder frem til dem, og laver aftaler. Det er indenfor caps og huer jeg søger drop-shipping, så hvis I kunne være behjælpelige med evt. af finde ud af om det overhovedet findes osv, ville det være helt perfekt :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:15

Hej igen,

Du kan skrive til mig på andreas (snabel a) ap-media.dk :) så kan jeg fortælle, hvordan jeg fik mit firma :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)