Jeg vil klart anbefale dig at få dig et CVR nr. da jeg selv startede måtte jeg jo indse at stor set ingen virksomheder
med salg af B2B ville snakke med mig før jeg fik et CVR nr.
Jeg kan godt se at du måske ikke har plads til et lager, Men ville du ikke syntes at det ville være dejligt
selv at pakke dine vare, så kan du også selv stå 110 % inde for det hele. Så måske heller starte med at ha lidt på lager frem for at lad andre pakke og sende for dig ?
Men håber da det bedste for dit projekt ;-)
Hilsen
Mick
Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex
Jeg har bare ikke pengene til selv at have varerne stående, og tiden til at sende det afsted osv. Men hvordan finder man overhovedet frem til dem, der sælger, i mit tilfælde caps og huer? Det er vel ikke direkte fra producenterne, men hvor er det så?
Åh den er så lidt svære nu er jeg selv i ´sex branchen`og vi havde også rigtig svært. ved at finde ud af hvor vi skal gå hen, så vi tog på en stor messe, Nu det så lidt for sent men ellers havde mode ugen i kbh jo været et oplagt sted. eller også så prøv ved producenten. men ellers søg på google efter caps og tøj grosister.
Jeg kan godt forstå det med at det kan være lidt dyrt at købe ind og ha til at stå, så skulle det evt stå på dit værelse ?
Men hvis du ikke har tid til at skulle sende en pakke eller to eller ti, har du så tid til at være iværksætter ? tænker på der er jo mange tid du også skal, ha styr på din web shop, lave SEO og andet pr ?
Sexytoy.dk En livsstils shop med fokus på kærlighed og sex