Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO testforsøg på produkt med 3 varianter? Ekspert hjælp ønskes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg kører et test forsøg på et af mine produkter på min shop http://www.dinparfume.dk
Jeg har 3 forskellige størrelser og jeg tænkte om man kunne bruge disse 3 størrelser til at kunne forbedre ens ranking på google.dk

Jeg tænker således:

Scarlett parfume 30ml Eau De Toilette Spray - Cacharel parfume

Cacharel parfume 50ml Eau De Toilette Spray Scarlett parfume

100ml Eau De Toilette Spray Scarlett parfume. Cacharel parfume

er dette den rigtige tankegang for at forsøge at ranke højt på forskellige søgetermer når man har 3 produkter til at kunne øge ens chancer på organisk søgning?

Eller er det stadigvæk bedre fx at have:

Scarlett parfume 30ml EDT. Køb Cacharel parfume online

Scarlett parfume 50ml EDT. Køb billig Cacharel parfume

Scarlett parfume 100ml EDT. Køb original Cacharel parfume

Ekspert hjælp søges.

På forhånd tak

 

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en rigtig god måde at starte med at teste... Bare sørg for dine produktbeskrivelser er forskellige og ikke kun titlen :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine "keywords" er det man kalder "longtails", fælles for dem er at der er meget få der søger på dem, tilgengæld er der større chance for at de få der så søger på dem, bliver til kunder, da de går efter noget yderst specifikt.

Har du tjekket hvor mange søgninger der er på disse?

Jeg ville være lidt mere hardcore og gå rent efter f.eks "scarlett parfume" eller "scarlett parfume cacharel".

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcel jeg går ud fra du mener meta descriptions?
I såfald skal de også være unikke? Jeg mener da google ikke bruger dette, da det kune skal få kunder til at købe?

Jeg skifter en del men bruger fx:

Køb din nye friske og forførende Prada parfume online allerede idag til Danmarks bedste priser. Vi har 1-2 dages levering i DK.

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Dinparfume.dk:
I såfald skal de også være unikke? Jeg mener da google ikke bruger dette, da det kune skal få kunder til at købe?

Nu kan det godt være jeg husker forkert men selvom Google ikke bruger det, så bruger Yahoo og bing det stadigvæk.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg laver dem også forholdsvis unikke. Men det var nu ikke det mit spørgsmål gik på.

www.dinparfume.dk - Køb billig parfume på internettet. Nemt, enkelt og lige til døren!

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Google bruger dem ikke, nej - men du KUNNE teste med at lave disse descriptions unikke også for at teste CTR ;) Men det jeg mener med produktbeskrivelser er den tekst der står ved billedet og produktet. Du laver jo en ny side for hver af dine "størrelser" og derfor skal den beskrivelse der står ved siden af billedet også være helt unik :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)