Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en kontakt til billige producenter?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.
Da vi nu efterhånden alle ved, at det hele handler om at få de billigste varer produceret i den bedste kvalitet, med pålidelige producenter og leverandører. Står du og mangler en producent/leverandør eller nogle andre firmaer i Kina. Tilbyder jeg et godt Networking til både Producenter inden for Tekstil, elektronik, El-artikler og råmaterialer. m.m. Jeg søger for alt kontakt til De kinesiske producenter, leverandører samt tolde. Jeg har en samarbejdspartner bosat i Kina som taler og skriver flydende kinesisk, som står for opsøgelse af fabrikker, enten på egen hånd eller hvis i har fundet en producent som i vil undersøge nærmere. Jeg sørger også for at kontrollere og lave optælling og kvalitetskontrol af alle varer inden afsending til danmark.
Jeg er billig og effetiv og flexible med aftaler.

P.s Gælder også størrer Engross virksomheder, jeg kan derud over sørge for flybilletter, hotel ophold og transport til evt. virksomheds besøg hvis du vil undersøre firmaerne selv, inden oprettelse af kontrakt.

Har dette din interesse. Send venligst en mail til Petersen_63@hotmail.com

Mvh

Steffen Petersen

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 18:25

bumb

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 17:00

Hej Steffen, 

Hvis man allerede har fundet producenten hvad vil det så koste for jer at tjekke deres oprigtighed og varerne inden afsendelse? 

En skam tråden ikke får mere opmærksomhed for der er helt sikkert mange som brænder fingrene når det kommer til aftaler med asiatiske firmaer. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 17:06

Ja har af erfaring opdaget at flere og flere bliver "snydt" af asiatiske producenter. Men snyden består i at de fleste firmaer bruger google translate eller andet program til at oversætte ordrene til kinesisk og tilbage igen. Derfor opstår der mange fejl og misforståelser.

Hvis du giver mig lidt flere oplysninger kan jeg bedre sætte tal på.
Men rejsen frem og tilbage fra kontor til producent, betales selvfølgelig af dig/jer. Men det er ekstremt billigt at rejse i Kina, derfor er dette ikke et stort beløb.

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 17:22

Vil lige tilføje at kontoret ligger i Kina, så det er kun biltransport fra Kontor i kina, til producent i kina, der skal betales for :)

Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 20:40

Steffen Petersen:

Vil lige tilføje at kontoret ligger i Kina, så det er kun biltransport fra Kontor i kina, til producent i kina, der skal betales for :)

Ni Hao ma?

Jeg vil bare tiføje at det bliver en lang biltur hvis kontoret ligger i Beijing og producenten er i Kunming eller Chengdu

Ci Zhi

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 20:43

hurra for fly transport og tog ;)
Det var for at folk ikke troede at de skulle betale for en tur fra Danmark til Kina. Men at der allerede er en bosat i kina :)
men tak alligevel.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:00

Har smidt en PM ;)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 1. Aug 10
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 14:28

Billig samtransport i container fra Kina

Der er sikker mange aminoer der kunne tænke sig at importere et eller andet fra Kina,men ikke kan fylde en hel 20 fods container, hvorfor fragten bliver uforholdsmæssigt dyr.

Kunne du nævne en pålidelig kinesisk  speditør  der kunne påtage sig at fylde en container fra kina til terminalen i Aarhus en gang om måneden eller ugen eller efter behov . Oceantransporten tager ca 32 dage til Aarhus  (varer der fylder en halv eller kvart container vil blive for dyr som stykgods). Vi måkunne finde ud af noget smart med hensyn til den mængde toldpapirer der skal udfyldes.

send evt PM  

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Skrevet kl. 15:03

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår, præcis hvad det er dit spørgsmål lyder på?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)