Kære proffe designere. Jeg har netop skrevet en post om vores nye guide til Sitemagic CMS. Her spørger jeg til feedback på hjemmesiden - om den er behagelig at bruge, og om det fungerer godt med video-materialet. Jeg ville dog rigtig gerne have noget feedback på det rent design-mæssige også, og chancen for at få nogle vise ord fra nogle af de professionelle grafikere, er vel størst i denne kategori på Amino. Hvordan synes I hjemmesiden tager sig ud? Jeg har eksperimenteret meget med farverne, som er super behageligt orange på én skærm, svagt orange/gullig på en anden, og mest af alt gul på en tredje. Men alt i alt ser sidens farver pæne ud på alle skærmene. Har I nogen umiddelbare forslag til forbedringer? Måske kunne der gøres lidt mere ud af banneret, som pt. blot har en behagelig form, pæn baggrund, og tilnærmelsesvis relevant title-tekst, men jeg fandt desværre aldrig det helt rette ikon eller billede til at repræsentere siden. En hver form for ris og ros modtages gerne, så jeg kan gøre det pænere i fremtiden - tak! :-) |
Ser nemt ud at installere og lave , med er kan se det er gratis ? , for jeg ledte lang tid uden at se nogle pris .
Synes selv der mangler det kan udvides , så man til evig tid efter valgt dette system kan beholde det , for det sur er , når man på et tidspunkt får nye ideer , om der skal være forum , webshop , rss , blog , nyhedsbrev , bookingformular , er nok lige det meste valgte jeg ikke kan se , med der kan være mange flere ønsker ,det kunne blive en ide det kan udvides med let og enkelte .