Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på design til CMS-guide

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære proffe designere.

Jeg har netop skrevet en post om vores nye guide til Sitemagic CMS. Her spørger jeg til feedback på hjemmesiden - om den er behagelig at bruge, og om det fungerer godt med video-materialet. Jeg ville dog rigtig gerne have noget feedback på det rent design-mæssige også, og chancen for at få nogle vise ord fra nogle af de professionelle grafikere, er vel størst i denne kategori på Amino.

Hvordan synes I hjemmesiden tager sig ud? Jeg har eksperimenteret meget med farverne, som er super behageligt orange på én skærm, svagt orange/gullig på en anden, og mest af alt gul på en tredje. Men alt i alt ser sidens farver pæne ud på alle skærmene.

Har I nogen umiddelbare forslag til forbedringer? Måske kunne der gøres lidt mere ud af banneret, som pt. blot har en behagelig form, pæn baggrund, og tilnærmelsesvis relevant title-tekst, men jeg fandt desværre aldrig det helt rette ikon eller billede til at repræsentere siden.

En hver form for ris og ros modtages gerne, så jeg kan gøre det pænere i fremtiden - tak! :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 06:42

Ser nemt ud at installere og lave , med er kan se det er gratis ? , for jeg ledte lang tid uden at se nogle pris .

Synes selv der mangler det kan udvides , så man til evig tid efter valgt dette system kan beholde det , for det sur er , når man på et tidspunkt får nye ideer , om der skal være forum , webshop , rss , blog , nyhedsbrev , bookingformular , er nok lige det meste valgte jeg ikke kan se , med der kan være mange flere ønsker ,det kunne blive en ide det kan udvides med let og enkelte .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 07:18
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:07

Jimmy Thomsen:

Hej Mikael.

Tak for din feedback :-)

På siden "Hvad er et CMS" og "Hvorfor Sitemagic CMS" fremgår det, at Sitemagic CMS kan downloades gratis. Det vil dog blive tilføjet til forsiden også.

Sitemagic CMS kan udvides - det er fuldstændig modulært. Klik fx. på "Hvad er et CMS", "Hvorfor Sitemagic CMS" eller "Tilføj udvidelser" i menuen for at læse mere.

- Tak igen

Ok kunne bare ikke lige se det kunne tilføjelsen ,med er stadigvæk i tvivl om det er udviklet , bare nogle enkelte tilføjelse moduler , som de nævnte med blogfunktion , rss , forum ,

Jeg har før dummet mig med et nyt CMS , da det ikke var muligt at tilføje med det valgte og det blev derfor alt for dyrt , dog ikke dit.

Hvem udvikler de nye funktioner ?

Hvad koster vis penge at få nye funktioner ?

Kunne der ikke laves flere tilføjelser moduler end der kan vælges nu ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:46

Hej Jimmy

Jeg har lige skimmet siden, og synes overordnet den ser fin ud.

Dog tror jeg du med fordel kunne bruge lidt større skrifttyper, så teksten bliver mere læsevenlig.

Jeg tror også du med fordel, kan indsnævre målgruppen, til at være folk der ved hvad et CMS er og allerede har valgt SiteMagic. Ellers syntes jeg lidt det bliver for mudret i forhold til hovedsitet, som skal "sælge" SiteMagic og CMS ideen.

Det er vigtigt også at lave skriftlige versioner af sine tutorials, dem er der nogle der foretrækker og de er nemmere at følge end en video. Brug evt. ScreenSteps fra BlueMango, så går det hurtigere.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 07:25

Hej Mikael.

Det er primært os der udvikler moduler (udvidelser), og det har stået stille i en periode, da et webshop-modul er under udvikling, samtidig med et par andre projekter. Men der skal nok komme flere :-)

Prisen for kundespecifik udvikling varierer, afhængig af om det nye modul kan sælges til andre, eller kun til kunden der bestiller det. Jeg tager 800,- i timen for specialudvikling der ikke kan genbruges af andre.

Hej Lundsby.

Tak for dine råd. Jeg er enig på flere punkter, særligt at jeg er kommet til at blande guide-princippet med forsøget på at sælge Sitemagic CMS - det var måske lidt uheldigt, da det blot giver en masse støj hvis man allerede har valgt Sitemagic CMS. Håbet var at guiden også kunne bruges til at lokke nye brugere til, hvis de fandt guiden via en Google søgning. Guiden er mere indbydende og let tilgængelig end sitemagic.dk - i virkeligheden burde sitemagic.dk have en make over i stedet, men jeg skal lige have et par andre projekter færdige først.

Jeg vil lige se hvad ScreenStep og BlueMango går ud på - tak for tippet :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)