Findes der ikke en dansk stor virksomhed som DOBA som tilbyder dropshipping, på noget nær samme måde?
Nej
DOBA formidler blot kontakten til dropshipping leverandører, og tilbyder en API integration, hvor man for opdateret lager, ordrer gennemføres automatisk etc.
Ved at benytte DOBA får du automatisk mulighed for at importere 1.7 mill produkter i din shop, og det er der på ingen måde nogen i Danmark som kan "konkurrere" med
Der er ingen tvivl om at lignende system kommer til DK på et tidspunkt. Set-uppet er til UG. Spørgsmålet er om tiden endnu er inde. Dropshipping er uden tvivl kommet for at blive.
Jeg tog meget gerne den økonomiske investering i at få lignende op at køre i DK, men min overskydende tid halter desværre.
Altså måske bare ikke så stor database så... For det er virkeligt ærgeligt at det ikke findes i DK.. ellers var jeg hoppet på vognen og investeret i markedsføring ;)
Altså måske bare ikke så stor database så... For det er virkeligt ærgeligt at det ikke findes i DK.. ellers var jeg hoppet på vognen og investeret i markedsføring ;)
Hvad mener du med, at du ellers havde investeret i markedsføring?
Sorry men jeg fatter ik, hvorfor folk elsker de dropshipping databaser mm?
Der er jo intet unikt over dem, og alle og enhver kan signe up... Det betyder bare mange konkurrenter, og hva er der fedt i det?
Hvorfor finder folk ik et produkt, som de synes er fedt, og derfor gerne vil arbejde med, og derefter finder en leverandør, som er frisk på noget dropshipping... Så har man en unik løsning, hvor man ik får unlimited konkurrenter, fordi de BARE skal signe up i en database...