Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Dropshipping ??

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Sorry men jeg fatter ik, hvorfor folk elsker de dropshipping databaser mm?

Der er jo intet unikt over dem, og alle og enhver kan signe up... Det betyder bare mange konkurrenter, og hva er der fedt i det?

Det er da noget sludder, at fordi de rer mange, betyder ikke man ikke kan skabe en god forretning. Jeg har opsat en shop for ½ år siden, med nogen af de typiske dropshipping produkter, allerede her 6 måneder efter genereres der min. 120.000 i overskud om måneden.

Selv om dropshipping er i sin spæde start i Danmark, så vil der uomtvistelig komme et endnu større boom i dette de kommende år. Konkurrenterne!! Dem får og har du lige meget hvad.

Fashion-Seller:
Måske er det bare mig, som ik fatter pointen?

Ikke utænkeligt ;)

Jimmy

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 19:13

Dimsedut:
Jeg har opsat en shop for ½ år siden, med nogen af de typiske dropshipping produkter, allerede her 6 måneder efter genereres der min. 120.000 i overskud om måneden.

Hvad hedder den webshop og hvor har du fundet dropshipperne, der leverer produkterne?

Ja jeg spørger fordi du ikke mener konkurrence er et issue og jeg da godt selv kunne bruge 120k om måneden.... Så kom glad med detaljerne ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Skrevet kl. 19:25

Fama:
Hvad hedder den webshop og hvor har du fundet dropshipperne, der leverer produkterne?

Så naiv tillader jeg mig dog alligevel at tro du ikke er.

Hvis ens begrænsning ligger i, at tro andre er kommet før én, og man derved er kommet for sent. Så vil jeg gerne anbefale en avisrute.

Jimmy

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 19:33

Dimsedut:
Så naiv tillader jeg mig dog alligevel at tro du ikke er.

Hæ hæ.... Det sætter jeg alligevel pris på ;)

Men hvorom alting er mener jeg Fashion har en pointe.... Det der tiltaler folk ved dropshipping er jo i høj grad drømmen om de nemme penge - man starter "bare" lige en webshop og smider nogle (mere eller mindre) tilfældige varer ind og så kan man bare læne sig tilbage og se pengene rulle ind..... Men sådan er virkeligheden jo ikke, og da slet ikke hvis alle og deres onkel forsøger sig med samme taktik.... Jeg vil mene folk der påstår andet enten lyver eller er ualmindeligt naive....

Derfor: Find et produkt, du rent faktisk har en reel interesse i og som ikke bliver solgt på alle gadehjørner....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Skrevet kl. 19:46

Fama:
Det der tiltaler folk ved dropshipping er jo i høj grad drømmen om de nemme penge - man starter "bare" lige en webshop og smider nogle (mere eller mindre) tilfældige varer ind og så kan man bare læne sig tilbage og se pengene rulle ind

Det er da  uden tvivl en drøm for mange blot at smide nogle produkter i sin shop, og vente på pengene ruller ind. Disse shopejere bliver sjældent nogen seriøse konkurrenter til noget som helst. Jeg ser da klart større fordele i dropshipping, frem for eget lager, men sådan er vi jo så forskellige.

Der er stort set ingen brancher hvor der ikke er plads til både én og fem shops mere, vi kan dog diskutere om man skulle finde nye markedsføringskanaler end dem som folk benytter nu. Et sted som Amino er i høj grad med til at fremprovokere folk til nærmest at gå "All in" på SEO, frem for at tænke, at der findes masser af andre måder at sælge på over nettet.

Fama:
Find et produkt, du rent faktisk har en reel interesse i og som ikke bliver solgt på alle gadehjørner

Jeg har ikke den fjerneste interesse i de produkter jeg gennem tiderne har solgt på nettet, havde jeg skulle vælge noget som interesserede mig, så havde jeg aldrig haft en netbutik

Jimmy

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:25

Dimsedut:

Det er da noget sludder, at fordi de rer mange, betyder ikke man ikke kan skabe en god forretning. Jeg har opsat en shop for ½ år siden, med nogen af de typiske dropshipping produkter, allerede her 6 måneder efter genereres der min. 120.000 i overskud om måneden.

Self kan der skabes en god forretning, men ik for alle... For markedet er ved alle varegrupper begrænset til xxx antal stk om året... Og er der mange webshops, så er der bare mange, som skal dele det totale forbrug.
Forbruget stiger jo ik, fordi der kommer 17 nye webshops indenfor et område!

Dimsedut:

Selv om dropshipping er i sin spæde start i Danmark, så vil der uomtvistelig komme et endnu større boom i dette de kommende år. Konkurrenterne!! Dem får og har du lige meget hvad.

Jeg tror så ik, at dropshipping vider så meget frem alligevel. Havde du spurgt mig for 3 år siden, så havde jeg givet dig ret, men finanskrisen kommer til at lægge en dæmper på det.
For når total forbruget af en vare falder, så er det de færreste lagerførende virksomheder, som vil sælge på dropshipping i stedet for selv at retaile produktet. Og med færre forbrug, så vil det også være nemmere selv at forsyne forbrugeren...

Og der er forskel på, om der er 3 webshops, som sælger Alfestøv, eller om der er 36 webshops, som alle sælger Alfestøv...

Fra Amsterdam
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:32

Fra 1 September  tilbyder dropshipping.

Vi har lager baade i Kbh og Rotterdam.

Saa hvis du er interreseret i et unikt  og anderledes produkt gaa ind paa www.kazcandles.com

Mvh

Kasper

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)