Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Dropshipping ??

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15009
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:

Det er da noget sludder, at fordi de rer mange, betyder ikke man ikke kan skabe en god forretning. Jeg har opsat en shop for ½ år siden, med nogen af de typiske dropshipping produkter, allerede her 6 måneder efter genereres der min. 120.000 i overskud om måneden.

Self kan der skabes en god forretning, men ik for alle... For markedet er ved alle varegrupper begrænset til xxx antal stk om året... Og er der mange webshops, så er der bare mange, som skal dele det totale forbrug.
Forbruget stiger jo ik, fordi der kommer 17 nye webshops indenfor et område!

Dimsedut:

Selv om dropshipping er i sin spæde start i Danmark, så vil der uomtvistelig komme et endnu større boom i dette de kommende år. Konkurrenterne!! Dem får og har du lige meget hvad.

Jeg tror så ik, at dropshipping vider så meget frem alligevel. Havde du spurgt mig for 3 år siden, så havde jeg givet dig ret, men finanskrisen kommer til at lægge en dæmper på det.
For når total forbruget af en vare falder, så er det de færreste lagerførende virksomheder, som vil sælge på dropshipping i stedet for selv at retaile produktet. Og med færre forbrug, så vil det også være nemmere selv at forsyne forbrugeren...

Og der er forskel på, om der er 3 webshops, som sælger Alfestøv, eller om der er 36 webshops, som alle sælger Alfestøv...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)