Hej! Jeg er i en lidt anden brache nu, som behander, bla. af folk med løbeskader! Tidliger har jeg været selvstændig som butiksejer med webshop. Shoppen virker umiddelbart fint og ser godt ud. Navnet virker meget godt , men jeg er ikke helt vild med logoet. Det virker lidt som en blækklat der er tabt over løberen!!!
Held og lykke!
Mvh Kim bruchmann |
Kan du komme mere i dybden med løbestil? Der er så mange mennesker som løber i sko med forkert støtte. Det er hurtig vej til skader. Din artikel om løbestil er egentlig ok og forståelig - for de som kender til det.
Eksempel. I skriver:
"En god definition af pronation er at din fod efter kontakt med
underlaget falder indad. Der er en helt klar definition, der siger at
falder du indad med mere end 6 %, har du pronations løbestil."
Hvad betyder det? Jeg kan ikke vurdere om jeg falder mere end 6% ind. Der er åbnet for et hav af fejlfortolkninger og efterfølgende fejlkøb. Vis det i artiklen. Enten på en tegning eller endnu bedre en video. Så kan I samtidig guide læseren til at finde sin egen løbestil, undgå skader og i sidste ende få en bedre oplevelse ud af købet. Mon ikke også I kan skabe noget viral markedsføring ved sådanne videoer som i bund og grund hjælper mennesker?
Skal du bruge en frivillig løber til demonstration af overpronation, så siger du bare til :)
S