Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du løber? Kom med din kritik af RunForest.dk

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med en flot webshop!

Jeg har en forholdsvis stor opløsning/skærm, så footeren er ikke et problem for mig, men hvis jeg laver en "resize" til 1024 eller 1280, så er den i vejen. Væk med den!
Det lyder som en god idé med A/B split-test eller kun at vise footeren fast/fixed, hvis brugeren har en skærmstørrelse over 1280.

Det er lidt mærkeligt med et billede af e-handelsfonden under produktbillederne - jeg vidste ikke at de også godkendte løbesko. Smile

Løbemæssigt savner jeg Saucony sko.. Smile

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 10:13

Meget diskussion om footeren - super fedt, vi takker for det!

Mht udvalget er vi rigtig nok lidt begrænsede. Vi har kontakterne i orden, så man kan altid forhøre os ad, da vil det dog tage et sted mellem 7 og 14 dage at få leveret, hvilket selvfølgelig er lang tid hvis man skal bruge løbeskoene dagen efter :) Vi kan levere Asics, New Balance, Saucony, Nike, Adidas og Brooks.

@Martin: tak for super gode inputs.

Lidt forskellige holdninger til det med billederne. Der kan selvfølgelig argumenteres for og imod, vi valgte stor fokus på billederne for at gøre shoppen meget personlig.

@tænkstort: det med typer af løbestil står under hver løbesko, Nimbus 12 (som vi kører kampagne på) var bare lige en undtagelse fordi der var kommet en opdatering af modellen og jeg derfor havde overset en produkttekst. Ellers står de under hver enkelt løbesko. Men du har fuldstændig ret - det er hammer vigtigt!

@Allan: mange tak for input!

@Michael: vi har diskuteret hvordan vi vil guide brugeren rundt og kom frem til den konklusion at det måtte være bedst at sortere efter skomærke. Derudover kommer vi til at tænke på ideen med sortering efter størrelser. En mulighed var også efter type løbestil, det gør mange løbebutikker i USA faktisk, men det er ikke så udbredt herhjemme - det kunne være det skulle bruges

@Mikkel: tak for input!

Gerne flere inputs, det bliver bedre og bedre Smile

Med venlig hilsen

Jens Jakob Andersen

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 11:12

Jeg er tredje manden i Runforest!

Intern har vi haft en stor diskussion omkring footeren, som på demokratisk vis blev godkendt 2 mod 1. Nu skal jeg ikke sige hvem der tabte det store valg, men med, Thomas Ardal, CycleWorks, Martin Leinstein og Allan Hansen's stemme mod footeren må det være 5 mod 2 imod fotteren nu. Så er der vel ingen grund til A/B test mere, JJ og Kristian.-)

TænkStort (fedt bruger navn) - Din point med løbestil er rigtig god. Som Jauvert skriver, så har vi det med på næsten alle sko, men der mangler en info side der ligesom overordnet beskriver de 3 løbe stile, evt. en "Din guide til nye løbe sko". Jeg synes det er et super point som vi skal have med hurtigs muligt

Tak for alt jeres feedback. Overrasket over hvor konstruktivt det har været.

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 11:44

Jeg synes det er en rigtig flot side i har fået lavet.

har primært set på New Balance skoen da det altid er dem jeg selv løber i, og er rigtig glade for.

ved ikke om i vil have kommentare på tekst men i skriver:

"New Balance 1064 er New Balance bud på verdens bedste løbesko til neutrale løbere. Selv udtaler de, at det er verdens bedste løbesko til neutrale løbere, men da det er meget subjektivt, kan det være svært at vurdere. I hvert fald er New Balance 1064 uden tvivl blandt verdens bedste løbesko for neutrale løbere"

Blev nød til at læse teksten et par gange da jeg ikke synes den gav mening først, men synes ikke rigtigt det er så nemt at se at det sidste er jeres mening om skoen. Kunne man måske skrive anderledes... men det er jo i småtings afdelingen.  

Ellers savner jeg nok et bredere udvalg af New Balance damesko... er kun 1 at vælge imellem.

Og så ved jeg at New balance laver nogle modeller der er rigtig gode når man har forfodsnedfald, kunne også være en ide at nævne noget om, for nogle er den detailje i sko lige så vigtig som om man pronere eller løber neutralt.

Og som diskuteret tidliger, synes jeg også footeren sad i vejen på min bærbare, som ikke er så stor.

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 11:45

skide godt navn runforest.dk xD det kan jeg da huske hvertfald

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Skrevet kl. 20:20

Hov... vi glemte at skrive at i kan tilmelde jer som fan på Facebook :-)

Og tak for din kommentar Simon!

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:19

Fin hjemmeside.

Når man køber løbesko på nettet, kan man jo ikke prøve dem inden. Derfor er eneste parameter i kan konkurere på i princippet prisen og levering. Hvorfor mener I, at folk ikke skal købe sko på billigere hjemmesider som eksempelvis https://www.sport-redler.de/  ? Tilbyder I noget diverse udenlandske (Europæiske) internetbutikker ikke kan tilbyde når priserne i mange tilfælde ligger flere 100 kr over?

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 17:51

Mange tak til jer alle for at bruge tid til at give feedback.

Mikael christiansen 

Jens Jakob er i fuldgang med at skrive nogle gode løbeprogrammer, og flere måde at inddele varene på kommer helt sikkert også. Jeg har netop langt en artikel og løbestil ud, som giver lidt hjælp på vejen.

Nikolaj Astrup Madsen 

Jens er din sidste, som også er aktiv her i tråden. Det vil jeg naturligvis hænge dig op på.

CycleWorks

Footeren er hermed låst fast

Martin Leinstein 

Tak for dine mange positive tilbagemeldinger. Footeren er som sagt nu blevet sat på plads. Vi arbejder på at få et større udvalg, men som du siger, alt skal starte et sted - og vi er kommet igang nu. Mer' salg har vi tænkt på, men ikke lykkedes at få de løbestrømper vi gerne vil have hjem endnu.

Vi klør på.

tænkstort 

Vi har netop skrevet det første udkast omkring dette under løbestil, men der ligger stadig lidt arbejde i det. Adidas løbesko, skal vi nok prøve at få hjem.

Allan Hansen 

Footeren er hermed fjernet. Nej e-handelsfoden godkender ikke løbesko, men de giver forhåbentlig noget troværdighed, som kan hjælpe vores besøgende med at konverterer - men det er naturligvis noget vi skal have testet. Saucony savner jeg også selv

LSMagle 

Det er svært at nå at skrive gode tekster, og vi halter måske lidt efter nogle steder. Jeg får kigget på det. Tak for feedbacken på den del.

Simon Tulin Holmgaard Kristensen 

Det for det, synes også det er super godt - men også mig der fandt på det :-p - dog var jeg også ophavsmanden til den flydende footer - såååå...

Kanibalen 

Godt input. Ja hvad er vores eksistensberettigelse - vi mener jo at vi ud over at kunne konkurrer på prisen også kan konkurrerer på service. Vi har forventninger om vi skal ud og være synlige ved mindre stævner og andre spændende tiltag. Desuden vil vi også når det er muligt, lege med på prisen, som vi f.eks. gør lige nu med Nimbus - den pris er der ikke så mange der kan matche.

----

Mange tak for den gode feedback - vi er helt sikkert blevet en del klogere allerede, men flere input søges jo altid.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Skrevet kl. 18:08

Kanibalen:
Derfor er eneste parameter i kan konkurere på i princippet prisen og levering

Kære Kanibal (det ville jeg så gerne skrive),

Vi mener netop, at det ikke udelukkende er pris og levering vi skal konkurrer på. Iforhold til de udenlandske konkurrenter så skal vi være bedre i og med at vi har:

• Dankort betaling (det er ca. 4/5 af dansk E-handel der sker via dankort)
  • Dansk retur adresse (Som du selv siger, kan man ikke prøve skoen på, og derfor skal det være nemt at sende retur)
  • Danske handelsvilkår / Danske kundeservice - Der er rigtig mange som gerne vil betale mere for at handle i en dansk butik, med danske vilkår end i en udenlandsk.

Der udover skal vi konkurrer på markedsføringen. Selve markedsføringen er en stor vigtig del i det at drive E-handel, og det er her vi tror vi kan slå alle de andre. Det gælder SEM/SEO og offline. Der går lidt inden vi bliver #1 på google men det bliver os, og ikke en udenlandsk konkurrent.

Og endelig synes vi faktisk at vi med en pris på under 1000 kr. for et par Nimbus løbesko, faktisk er ret konkurrence dygtige - Med de udenlandske konkurrenter

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:14

Anders Andersen:

Kanibalen:
Derfor er eneste parameter i kan konkurere på i princippet prisen og levering

Kære Kanibal (det ville jeg så gerne skrive),

Vi mener netop, at det ikke udelukkende er pris og levering vi skal konkurrer på. Iforhold til de udenlandske konkurrenter så skal vi være bedre i og med at vi har:

• Dankort betaling (det er ca. 4/5 af dansk E-handel der sker via dankort)
  • Dansk retur adresse (Som du selv siger, kan man ikke prøve skoen på, og derfor skal det være nemt at sende retur)
  • Danske handelsvilkår / Danske kundeservice - Der er rigtig mange som gerne vil betale mere for at handle i en dansk butik, med danske vilkår end i en udenlandsk.

Kundeservice burde stå først Big Smile for det er det, der vil få mig til at vælge en webshop fremfor en anden.

Kommer snart...

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)