Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak Aminoer! - BlueMango.dk

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Min første tanke da jeg klikkede mig ind på jeres hjemmeside var "puuha, hvor er det uoverskueligt".

Der er knapper, udråbstegn og billeder der allesammen SKRIGER efter mit blikfang på samme tid. Jeg ved simpelthen ikke hvor jeg skal starte. Skal jeg se på billedet til venstre? Skal jeg klikke ovre til højre? Skal jeg læse noget tekst?

Mit forslag er at gøre det meget mere overskueligt og forklare tingene i mindre bidder.

Men når det så er sagt, synes jeg det er et interessant projekt. Det kan godt være det er måden I vil gøre det på, men jeres B2B side er lidt dårligt forklaret synes jeg. Det er super vigtigt at konkurrencen og firmaet som folk skal synes godt om osv. matcher hinanden. Så det altså ikke er et computerspil-webshop man skal synes godt om og man så kan vinde 5 flasker rødvin.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 19:46

Hej kasper

Mange tak fordi du oplyser det for os. Det skal vi helt sikkert se igennem. :)

Med Venlig Hilsen

BlueMango.dk

Tilmeldt 3. Aug 10
Skrevet kl. 19:52

Hej Kim

Tusind tak for skulderklappet. :)

Vi er heller ikke et sekund i tvivl om vores koncept. Vi er også super motiverede, og glæder os til at starte op! 

Mange tak for tilbudet om hjælp. Det eneste vi søger hjælp til, er hvordan vi formidler konceptet bedst muligt til bruger og firmaer. Så hvis du kan hjælpe os på den front, ville vi sætte stor pris på det.

Med Venlig Hilsen

BlueMango.dk

Tilmeldt 3. Aug 10
Skrevet kl. 19:54

Hej William!

Mange tak for opbakningen. :)

Med Venlig Hilsen

BlueMango.dk

Tilmeldt 3. Aug 10
Skrevet kl. 20:26

Hej Mikael

Vi er godt klar over at vores side ikke er specielt SEO venlig, men vi har valgt at holde vores side så simpelt som muligt, dvs. ikke så meget tekst. Vi har valgt her i starten, at fokuserer på google Adwords. Vi er godt klart over at vi kunne gøre det meget billigere, ved at optimerer tekster, men i starten er det ikke vigtigt at tjene en masse penge, men at få en masse tilfredse kunder. 

Grunden til vi har valgt, at der ikke skal være mere tekst, er for at holde hjemmesiden så simpel, og ikke forvirrer brugerne mere end højst muligt.

Vi ringer alle vores kunder op, så firmaerne kan høre hvem vi er, og fortælle hvad de går ind til, før de vælger at oprette en konkurrence på vores side. Hjemmesiden henvender sig hovedsageligt til brugerne af siden.

Med Venlig Hilsen

BlueMango.dk

Tilmeldt 3. Aug 10
Skrevet kl. 20:42

Hej Simon

Mange tak for svaret.

Vi har prøvet at dele siden op, så ens første blikfang er på konkurrencen, derefter instrukserne. Taget i betragtning af hvor meget information der er nød til at være på forsiden, synes vi faktisk, at vi er sluppet meget godt fra det. Men vi er selvfølgelig meget interesserede i at høre forslag til, hvordan det kunne gøres endnu bedre!

Til b2b, hvad synes du der mangler i teksten? Er det selve konceptet der ikke er forklaret nok? er det hvad firmaerne får ud af det, der ikke er godt nok, eller noget tredje? Vi er meget interesserede i at høre din mening.

Men ellers tak for den konstruktive kritik. :)

Med Venlig Hilsen

BlueMango.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 15:17

Hey BlueMango.dk jeg kan se du ikke har fået aktiveret din PB.

Kan du ikke lige aktivere den og skrive til mig ang. en konkurrence.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 3. Aug 10
Skrevet kl. 15:35
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 15:39

Det er den altså ikke =)

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau