Hej Fashion-seller
Ved at brugerne ser fx din webshops navn mange gange, kan give kunden den tryghed de skal bruge, for at lave deres første køb. Genkendelighed har en utrolig stor betydning på internettet, da kunderne ikke kan se en fysisk butik, og gerne vil føle sig trygge. Kender du det ikke selv? man vil hellere købe et produkt fra en shop man kender, end den man først lige har fundet på nettet?
Og hva kan man bruge fans til, som bare er blevet tilmeldt pga en konkurrence. De er der jo ik pga produkterne eller andet, men ene og alene i håb om at vinde konkurrencen...
Ville du selv være med i en konkurrence om hundemad, hvis du ikke selv har en hund? Folk der vælger at tilmelde sig konkurrencen, må på den ene eller anden måde have en interesse i produktet. At de har en interesse, eller har haft, giver mulighed for fremtidigt salg, som er meningen med at skaffe fans! Vi kan selvfølgelig ikke sørge for dine fremtidige salg, men det vi kan gøre, er at give dig et boost til din facebook-markedsføring, som kan give dig muligheden som webshop-ejer, at holde dine fans informeret om fremtidige og nuværende tilbud og nyheder!
Self har jeg det... Noget der ligner 6-8 ud af 10 opdateringer på FB, er ens venner, som synes godt om en eller anden gruppe... Folk klikker bare på "synes godt om", fordi det er nemt, og så føler mange de bidrager med noget...
Netop, det er nemt! og gør at det er utrolig nemt at komme ud til utrolig mange brugere, på utrolig kort tid! Igennem vores koncept, skal folk ind på vores hjemmeside, hvor de vil få meget mere information, om den aktuelle konkurrence, og giver mulighed for brugerne at tjekke webshoppens side ud, inden de forlader igen. Dette kan skabe sideløbende salg ved konkurrencen.
Okay nu er jeg overrasket... Er der en konkurrence igang på jeres side? Stod der ik, at det var en fiktiv konkurrence?

Laver en quote af det du svare på:
De kendte ikke webshoppen før den lå som "Kommende konkurrencer" på vores website
Men tusind tak for interessen.
Med Venlig Hilsen
BlueMango.dk