1. Hvad jeg lige kan snuse mig frem til er Android Apps langt bagefter herhjemme - og usa? Som andre nævner, er Android Market ikke åben for salg af betalings apps herhjemme endnu. Det kommer helt sikkert før eller siden og da det omtalte app du snakker om, skal være gratis, er det ikke din største bekymring. Android bliver større og større dag for dag og vil uden tvivl overhale Apple, men hvornår? 2. Android er mindre end iphones i DK Alt er relativt, hvem ved med salget af den nye Iphone 4? Jeg har selv både en Android telefon (HTC Legend) og en Iphone 4. 3. Der er flere iphones i DK (læs: 100.000 stk) - end Android styresystemer. Det har nok noget at gøre med at Android Market er lukket for betalings apps i DK. 4. Android bliver større end iphones om 2 år.' Uden tvivl. Det kan der næppe diskuteres om. 5. Android mennesker er mere "gamer" typen. Ikke helt enig. Jeg har min Iphone 4 fordi jeg det skulle prøves. Havde Android før, til sammenligning, er en Iphone altså noget mere attraktiv, tænker design og især pga de tilgængelige apps. Det tror jeg slet ikke på. De jeg kender med en Iphone bruger dem mere på nettet end de Android brugere jeg kender, nok fordi en Iphone kort sagt, kan mere. Min konklusion må være, er det app du vil udvikle et "her og nu" app, altså enten forbundet med noget der er inn på nuværende tidspunkt, så skal du udvikle til Iphone først. |
Sidste nye tal viser at Android snart overhaler Iphone og selvfølgelig. Dette er jo ikke en diskussion for hvis man satte sig ned og krydsde af på en liste er Android langt mere fremme end Iphone. Folk køber en Android fordi de vil have en lommecomputer med på farten. Efter Android 2,2(Froyo) er kommet, er salget virkelig ved at tage til. Indrømmet, en Iphone er den lækreste mobil man kan købe, men en Android er MEGET mere praktisk. Har lige læst at de regner med i 2013 at Android har overtaget 70% af det danske marked. ALLE går jo efterhånden over til Android. Har læst(måske bare rygter) at Nokia overvejer også. Lige her og nu er der flere Iphones, men jeg tror i længden at Android er bedre, netop på grund af at det er open source. Det ultimative ville være en Iphone med Froyo
Hvis du enganng beslutter dig, og det bliver Android, så skriv til mig på: admin@appsandroid.dk.
Har lige åbnet min side i går hvor jeg laver grundige tests af Android apps.
mortenhy