Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Android Vs iphone

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1. Hvad jeg lige kan snuse mig frem til er Android Apps langt bagefter herhjemme - og usa?

Som andre nævner, er Android Market ikke åben for salg af betalings apps herhjemme endnu. Det kommer helt sikkert før eller siden og da det omtalte app du snakker om, skal være gratis, er det ikke din største bekymring. Android bliver større og større dag for dag og vil uden tvivl overhale Apple, men hvornår?

2. Android er mindre end iphones i DK

Alt er relativt, hvem ved med salget af den nye Iphone 4? Jeg har selv både en Android telefon (HTC Legend) og en Iphone 4.

3. Der er flere iphones i DK (læs: 100.000 stk) - end Android styresystemer.

Det har nok noget at gøre med at Android Market er lukket for betalings apps i DK.

4. Android bliver større end iphones om 2 år.'

Uden tvivl. Det kan der næppe diskuteres om.

5. Android mennesker er mere "gamer" typen.

Ikke helt enig. Jeg har min Iphone 4 fordi jeg det skulle prøves. Havde Android før, til sammenligning, er en Iphone altså noget mere attraktiv, tænker design og især pga de tilgængelige apps.

7. iphone brugere går MINDRE på nettet end Android mennesker. - simpelhen fordi de har købt telefonen udfra dets udseende og selvfølgelig også fordi "Apple bare viker"

Det tror jeg slet ikke på. De jeg kender med en Iphone bruger dem mere på nettet end de Android brugere jeg kender, nok fordi en Iphone kort sagt, kan mere.

Min konklusion må være, er det app du vil udvikle et "her og nu" app, altså enten forbundet med noget der er inn på nuværende tidspunkt, så skal du udvikle til Iphone først.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 22:40

Sidste nye tal viser at Android snart overhaler Iphone og selvfølgelig. Dette er jo ikke en diskussion for hvis man satte sig ned og krydsde af på en liste er Android langt mere fremme end Iphone. Folk køber en Android fordi de vil have en lommecomputer med på farten. Efter Android 2,2(Froyo) er kommet, er salget virkelig ved at tage til. Indrømmet, en Iphone er den lækreste mobil man kan købe, men en Android er MEGET mere praktisk. Har lige læst at de regner med i 2013 at Android har overtaget 70% af det danske marked. ALLE går jo efterhånden over til Android. Har læst(måske bare rygter) at Nokia overvejer også. Lige her og nu er der flere Iphones, men jeg tror i længden at Android er bedre, netop på grund af at det er open source. Det ultimative ville være en Iphone med FroyoStick out tongue

Hvis du enganng beslutter dig, og det bliver Android, så skriv til mig på: admin@appsandroid.dk.

Har lige åbnet min side i går hvor jeg laver grundige tests af Android apps.

http://www.appsandroid.dk

mortenhy

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 07:35

Hej Morten, 

Ja de er godt nok fremme i skoene. Vi starter dog med iphones.

;-)

Partner @ The Social Agency 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 13:25

Jeg syntes i skal starte med at udvikle til iPhone, da der er så MAANGE flere kunder at hente (ihvertfald i Danmark) end hvis i starte med at udvikle til Android. Fordi du samtidig udvikler til iPod og iPad.

Men så kommer der jo inden så længe et nyt Android styre system, så det ville måske også være dumt at starte på en android App inden det nye styresystem.

Men kigger man på TOP 7 på Billige Smartphones, så er der lidt flere Android telefoner solgt end der er solgt apple produkter. 

Så jeg syntes det er 50/50, men på en måde syntes jeg i skal starte med en Apple App.

Billige iPhone Covers - iPhone covers til hele Scandinavian

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 13:32

Hey
jeg er 100% Android tilhænger. men er også sikker på at i har gjordt klogt i at starte med iPhone appen.

dog tror jeg ikke i kommer ud over at skulle overveje at lave en droid app.
der kommer rigtig mange fede droid telefoner over den næste tid. samt der er flere producenter der arbejder på "Gpad´s" ;) eller tablet´s der kører droid :) det går rigtig stærkt

/JIP

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 13:41
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 15:09

Jeg har aldrig rigtigt brudt mig om Machintosh Computere...

Folk ude i verden ville sige
"Macs er bare til grafikere"

"Mac's er til de folk der vil betale en over pris for en computer"

Macs.... Well jeg er til dels enig.

Well Iphone er en Mac telefon - æble telefon sorry...

Jeg er til Windows eller Linux computer, jeg er nørd... Jeg er sku ikke en designer eller grafiker, jeg er nærig på nogle punkter og vil ikke betale overpris for en computer.

Jeg er smittet, jeg bruger ikke macs, jeg spiser æbler - jeg taster ikke på dem.

Jeg har en HTC Legend - og jeg blir på en Android version fremover - fordi rigtigt meget er gratis til den, og alle Google's apps virker simpelthen bare.

Bla. har jeg navigation med google maps og google navigate - og det har været gratis (ud over mit data forbrug - som koster 39,- om måneden).

HTC // Android 4 the win

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)