Fair! ... but no phising intended either :) Seriøst ... jeg forsøgte ikke at fremprovokere en diskution ... det behøver jeg jo ikke, de kommer ganske af sig selv :S |
Jeg kan godt forstå Mikkel frustration, hosting branchen er notorisk svær at navigere for kunderne. Hvilket betyder at der for små spillere med moralsk fleksibilitet at sælge katten i sækken.
Samtidigt må man også respekterer at der vitterligt er mange kunder, der er tilfredse med kvaliteten af deres billig hotel fra f.eks. One fordi pris kvalitet/forholdet er perfekt til dem.
For at angribe det mere konstruktivt, var det så ikke en ide, at lave en liste med spørgsmål, som man kan stille sin hosting udbyder for at afklare kvaliteten af den løsning, men er ved at købe.
Spørgsmålene kunne f.eks. være:
- Er der nødstrøm?
- Er der redudante linier?
- Hvor mange andre sites kommer der til at ligge på samme server som mig?
- Hvor mange fuldtids ansatte har virksomheden?
- Er der overvågning ? Vagttelefon ?
osv.
Hvad siger I, er ideen god eller dårlig!