Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hostingbranchen er et rådent sted og jeg er åbenbart den eneste der har et problem med det!

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Det virker lidt som om verden skal bøje sig efter dine regler og ikke at du skal indrette dig efter hvordan din omverden agerer omkring dig.

Jeg ser du har lidt svært ved at forstå ordene ... det er selvfølgelig også tidligt på dagen.

Grunden til at jeg altid har ret, er at jeg for så vidt som muligt undgår at sige noget som er forkert. OG hvis jeg siger noget hvor jeg er i tvivl om rigtigheden heraf siger jeg det som en del af samtalen, as in "Jeg er ikke sikker, men jeg tror at ... <bla bla>".

Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være dårligere end din attitude med at svine alle andre til for at være uenige med dig?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:03

Nu er jeg bedøvende ligeglad med jeres mudderkastning.

Istedet for at svine hinanden til, hvad så med en liste lavet af alle hosting folkene i denne tråd omkring hvilken hosting der er bedst angående sikkerhed, cms, stabilitet etc.

Der er mange punkter i trådstarteren som i evetuelt kunne tilføje til listen, så andre aminoer kunne vejledes bedre, da folk uden en hosting baggrund ikke har en chance at vide hvad de går indtil.

Det er måske ikke det der var hensigten med tråden, men det er da langt bedre end
"the fight of the arrogant hosting people who wanna be the best of all, but actually owns several faults, they hide with big words"Stick out tongue

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:05

Henrik Nielsen:

Kære Henrik

Hvis ikke du har noget konstruktivt at komme med, så bedes du helt lade være.

Og hvis endelig jeg skal, så :

http://meta.wikimedia.org/wiki/What_is_a_troll%3F#Not_feeding_the_trolls

Jeg syntes også folks respons er uheldig, jeg ville meget hellere debattere om hvordan vi løser problemet, men andre syntes altså personangreb er sjovere.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 14:08

Mikkel Mikjær Christensen:

Jeg kan godt lide din pointe, og er meget enig. Hvad vil du foreslå jeg havde gjort anderledes for at undgå mudderkastningen?

Valgt mine kampe med større omhu og ellers bare holdt min bøtte! Set som udestående 3. part er du utrolig provokerende og konfliktsøgende, og din trang til at kommentere alt - og gerne provokere en enkelt eller to samtidig - er virkelig unødvendig for dig, brancen og amino i al almindelighed, og er ofte "kick-off" til disse "debatter"/mudderkastkonkurrencer. Se bare din seneste kommentar til Martin - det er da unødvendigt. Far har talt, og sådan bliver det. - også selvom du føler det er uretfærdigt. Du startede selv topic her, du bad selv om det.

Nok om det - det her er ikke et debatoplæg, eller noget du skal kommentere på - det er blot hvad jeg observere, siden du nu engang spurgte. Jeg vil gerne uddybe i pb, hvis du ønsker det, men ikke debatere det  yderligere her.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:10

Lasse:

Nu er jeg bedøvende ligeglad med jeres mudderkastning.

Tak :)

Lasse:

Istedet for at svine hinanden til, hvad så med en liste lavet af alle hosting folkene i denne tråd omkring hvilken hosting der er bedst angående sikkerhed, cms, stabilitet etc.

Der er mange punkter i trådstarteren som i evetuelt kunne tilføje til listen, så andre aminoer kunne vejledes bedre, da folk uden en hosting baggrund ikke har en chance at vide hvad de går indtil.

Det syntes jeg er en god ide ... problemstilling bliver nok nærmere at blive enig om hvad der skal stå i listen :)

Lasse:

Det er måske ikke det der var hensigten med tråden, men det er da langt bedre end
"the fight of the arrogant hosting people who wanna be the best of all, but actually owns several faults, they hide with big words"Stick out tongue

Hensigten med tråden .. tror ikke rigtig der var nogen hensigt, udover at udtrykke min utilfredshed med markedets nuværende tilstand. Men er da positivt overrasket over udfaldet indtil videre.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:12

Eiler:

Nok om det - det her er ikke et debatoplæg, eller noget du skal kommentere på - det er blot hvad jeg observere, siden du nu engang spurgte. Jeg vil gerne uddybe i pb, hvis du ønsker det, men ikke debatere det  yderligere her.

Tak for et seriøst svar.

Man kan ikke skrive pb's til dig ;)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:14

Lasse:

Det syntes jeg er en god ide ... problemstilling bliver nok nærmere at blive enig om hvad der skal stå i listen :)

Hvis hosting folket vil være med kan der også laves flere lister, som kan holdes i kontrast til hinanden når en amino skal vælge hosting selskab.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 14:15

Man kan ikke skrive pb's til dig ;)

ace snabel-a meebox punktum net - der er jeg altid tilgængelig :-) Ellers har jeg rettet mine indstillinger, så der kan skrives i stride strømme til mig nu. 

Fortsat god dag til jer alle! 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:19

Lasse:

Hvis hosting folket vil være med kan der også laves flere lister, som kan holdes i kontrast til hinanden når en amino skal vælge hosting selskab.

Jeg forfattede et indlæg om emnet for et par år siden : Valg af hostingpartner til din virksomhed

Umiddelbart er der ikke noget af det der er forældet, udover at Cloud Computing er dukket op i folks bevidsthed, om end mange ikke ved hvad det er og hvorfor det er god/skidt for deres behov Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 14:23

Henrik Nielsen:

Kære Henrik

Hvis ikke du har noget konstruktivt at komme med, så bedes du helt lade være.

Og hvis endelig jeg skal, så :

http://meta.wikimedia.org/wiki/What_is_a_troll%3F#Not_feeding_the_trolls

Jeg syntes også folks respons er uheldig, jeg ville meget hellere debattere om hvordan vi løser problemet, men andre syntes altså personangreb er sjovere.

Nu var det ikke et personangreb ( så havde jeg brugt udtrykket "netkook" ) , jeg havde i tankerne, at trolle er ganske udbredt over hele nettet, og det gik pludselig for mig at dit oprindelige indlæg var en ganske god madding, som jeg bla bed på. så...

"No harm intended"

Side 4 ud af 7 (61 indlæg)