Mikkel Mikjær Christensen:
Disclaimer : Ovenstående indlæg er skrevet af mig i min egenskab som moderator på Amino og jeg burde nok egentligt slette din tråd, men lader den stå i stedet. Det nedenstående er skrevet i min egenskab af privatpersonen Anders Christensen.
Se det er jeg da vældigt glad for at du IKKE gjorde, for så har den mindre ting at være uvenner over. Der er _overhovedet_ ingen begrundelse til at denne tråd skulle slettes. Jeg hænger ikke nogen ud, ihvetfald ikke nogen der kan genkendes af andre end måske dem selv, derudover taler jeg relativt pænt ... ihvertfald ikke værer end andre herinde som også får lov at lufte deres mening. Jeg står frem med fuld navn og adresse, dvs. jeg tager ansvaret for mine egne handlinger.
Jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre hvilken begrundelse du kunne have som moderator for at slette mit indlæg?
Du kalder os moderatorer for røvhuller i dit indlæg..
Det er vist næppe indenfor "god tone" på Amino.
Jeg mindes at du flere gange har givet tilbud på håbløst forældede løsninger her på Amino, og du har da stadigvæk tilbud på (ikke-billig) hosting på flere år gamle servere med Pentium4 baserede Xeon cpuer der velsagtens trækker omkring 300 Watt for en ældre HP DL 360 G3. De ligger i hvert fald stadigvæk på dit website.
Det har du ret i, men nu er der også væsentligt forskel på om du bruger professionelle servere som ovenstående end om du bruger gamle kontormaskiner med Debian installeret og kalder det "Servere" overfor dine kunder.
Men ja du har fuldstændig ret i at G3 og G4 maskiner bruger _alt_ for meget strøm, og det var da også en lettelse at få den sidste G3 server opgraderet til en G5'er, men der er jo ikke så meget andet at sige end at prissætningen på de nye strømbesparende servere har fra producentens side været således at vi og vore kunder har kunnet se et økonomisk incitament i fortsat at bruge de gamle servere.
Det incitament er idag ikke så stort da prisen på de strømbesparende servere er faldet en del, samt argumentet overfor kunderne med at det er bedre for miljøet at bruge lidt mere på hardware og så spare miljøet, virker mere tiltalende i disse tider.
Vi har lige indkøbt en stak DL 360 G6'ere med Quad Core Xeon og en spandfuld ram og en stak diske.
De bruger omkring 90 watt i drift og yder vel omkring en faktor 10 i forhold til en ældre Pentium4 G3'er der bruger omkring 3x så meget strøm. Det kan mærkes på elregningen.
Jeg er træt af de folk der her på Amino sviner andre hostingvirksomheder til, når de reelt set selv blot er studerende et eller andet sted og har virksomheden som deltidsfirma, men slår sig op på at kunne alt og være verdensmester i det hele.
Se det er så grunden til at ingen kan lide dig mere ... du er blevet sindsygt arrogant på dine gamle dage.
Når du nu siger det må det jo være sandt, du har jo (næsten) altid ret. Jeg har heldigvis lært at leve med at ingen kan lide mig og at alle hader mig og mener at jeg er en idiot, og det har jeg det egentligt ganske fint med. 
Det er meget nemmere at vide at alle hader en, end at skulle gå og bekymre sig over hvem der kan lide en og hvem der ikke kan. 
Men det må du jo kende alt til 
Jeg kunne forestille mig at grunden til at mange herinde er trætte af dig kan have en sammenhæng med din fremtoning herinde hvor jeg ved at mange opfatter dig som : "Jeg ved altid bedre end alle jer andre så selvfølgelig har jeg ret og du er forøvrigt en idiot fordi du ikke kan se at jeg har ret!".
Helt korrekt ... jeg har som regel ret. Der er ikke nogen pointe i at sige noget hvis det er forkert. Hvis folk har et problem med folk der ved hvad de laver, og ved at det de laver er rigtigt så er det ikke hos mig de skal handle.
Det var det der med arrogance vi kom fra...