Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hostingbranchen er et rådent sted og jeg er åbenbart den eneste der har et problem med det!

Side 3 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Eiler:

I stedet for at kaste mudder efter hinanden på den måde, bør vi være gode konkurlegaer og arbejde sammen på at få de rådne udbydere væk fra markedet, så vi seriøse og fornuftige udbydere kan have et godt ry og opretholde god kvalitet af vores ydelser. Selvom vi kæmper om de samme kunder, behøver vi ikke kæmpe en aktiv kamp mod hinanden. 

Yes

Lige mine ord.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så skruer vi lidt ned for blusset.
Man kan godt fortælle at verden at man er dygtig, uden at sige at alle andre er idioter.
Det er faktisk sådan smart forretningsfolk gør....

Mht. Amino's moderatorer, så står jeg 100% bag deres beslutninger.
Bevares det kan smutte en gang imellem, men det er også en uendelig svær position, da intet er sort og hvidt og vi dertil kører Amino med meget få regler.

Jeg håber resten af denne tråd kan køre uden personlige angreb, ellers så ryger den hurtigere end i kan sige "Hosting".

Dbh Martin

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:44

Lars :
Offtopic: hvad får en troll ud af at provokere gruppen, udover selve provokationen? Det er et generelt spørgsmål og har intet med denne tråd at gøre. Er bare nysgerrig

Morskaben over få det hele til at gynge, jeg faldt selv i hans allerførste indlæg, men det er en nærmest en klassiker på åbningen af sådanne en ophedet debat

Dette er så min personlige holdning.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Anders Christensen:

Disclaimer : Ovenstående indlæg er skrevet af mig i min egenskab som moderator på Amino og jeg burde nok egentligt slette din tråd, men lader den stå i stedet. Det nedenstående er skrevet i min egenskab af privatpersonen Anders Christensen.

Se det er jeg da vældigt glad for at du IKKE gjorde, for så har den mindre ting at være uvenner over. Der er _overhovedet_ ingen begrundelse til at denne tråd skulle slettes. Jeg hænger ikke nogen ud, ihvetfald ikke nogen der kan genkendes af andre end måske dem selv, derudover taler jeg relativt pænt ... ihvertfald ikke værer end andre herinde som også får lov at lufte deres mening. Jeg står frem med fuld navn og adresse, dvs. jeg tager ansvaret for mine egne handlinger.

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre hvilken begrundelse du kunne have som moderator for at slette mit indlæg?

Du kalder os moderatorer for røvhuller i dit indlæg..

Det er vist næppe indenfor "god tone" på Amino.

Anders Christensen:

Jeg mindes at du flere gange har givet tilbud på håbløst forældede løsninger her på Amino, og du har da stadigvæk tilbud på (ikke-billig) hosting på flere år gamle servere med Pentium4 baserede Xeon cpuer der velsagtens trækker omkring 300 Watt for en ældre HP DL 360 G3. De ligger i hvert fald stadigvæk på dit website.

Det har du ret i, men nu er der også væsentligt forskel på om du bruger professionelle servere som ovenstående end om du bruger gamle kontormaskiner med Debian installeret og kalder det "Servere" overfor dine kunder.

Men ja du har fuldstændig ret i at G3 og G4 maskiner bruger _alt_ for meget strøm, og det var da også en lettelse at få den sidste G3 server opgraderet til en G5'er, men der er jo ikke så meget andet at sige end at prissætningen på de nye strømbesparende servere har fra producentens side været således at vi og vore kunder har kunnet se et økonomisk incitament i fortsat at bruge de gamle servere.

Det incitament er idag ikke så stort da prisen på de strømbesparende servere er faldet en del, samt argumentet overfor kunderne med at det er bedre for miljøet at bruge lidt mere på hardware og så spare miljøet, virker mere tiltalende i disse tider.

Vi har lige indkøbt en stak DL 360 G6'ere med Quad Core Xeon og en spandfuld ram og en stak diske.

De bruger omkring 90 watt i drift og yder vel omkring en faktor 10 i forhold til en ældre Pentium4 G3'er der bruger omkring 3x så meget strøm. Det kan mærkes på elregningen.

Anders Christensen:

Jeg er træt af de folk der her på Amino sviner andre hostingvirksomheder til, når de reelt set selv blot er studerende et eller andet sted og har virksomheden som deltidsfirma, men slår sig op på at kunne alt og være verdensmester i det hele.

Se det er så grunden til at ingen kan lide dig mere ... du er blevet sindsygt arrogant på dine gamle dage.

Når du nu siger det må det jo være sandt, du har jo (næsten) altid ret. Jeg har heldigvis lært at leve med at ingen kan lide mig og at alle hader mig og mener at jeg er en idiot, og det har jeg det egentligt ganske fint med. Smile

Det er meget nemmere at vide at alle hader en, end at skulle gå og bekymre sig over hvem der kan lide en og hvem der ikke kan. Smile

Men det må du jo kende alt til Cool

Anders Christensen:

Jeg kunne forestille mig at grunden til at mange herinde er trætte af dig kan have en sammenhæng med din fremtoning herinde hvor jeg ved at mange opfatter dig som : "Jeg ved altid bedre end alle jer andre så selvfølgelig har jeg ret og du er forøvrigt en idiot fordi du ikke kan se at jeg har ret!".

Helt korrekt ... jeg har som regel ret. Der er ikke nogen pointe i at sige noget hvis det er forkert. Hvis folk har et problem med folk der ved hvad de laver, og ved at det de laver er rigtigt så er det ikke hos mig de skal handle.

Det var det der med arrogance vi kom fra... Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:46

Eiler:

I stedet for at kaste mudder efter hinanden på den måde, bør vi være gode konkurlegaer og arbejde sammen på at få de rådne udbydere væk fra markedet, så vi seriøse og fornuftige udbydere kan have et godt ry og opretholde god kvalitet af vores ydelser. Selvom vi kæmper om de samme kunder, behøver vi ikke kæmpe en aktiv kamp mod hinanden. 

Jeg kan godt lide din pointe, og er meget enig. Hvad vil du foreslå jeg havde gjort anderledes for at undgå mudderkastningen?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:51

Anders Christensen:

Det var det der med arrogance vi kom fra... Wink

Hvis ikke man kan vinde diskutionen kan man jo altid bare starte forfra og prøve igen ;)

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 13:54
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Var det en fejl at du skrev "som regel ret" og ikke "Jeg har altid ret og det er resten af verden der tager fejl"?

Det virker lidt som om verden skal bøje sig efter dine regler og ikke at du skal indrette dig efter hvordan din omverden agerer omkring dig.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 13:55
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:56

Martin Thorborg:

Jeg håber resten af denne tråd kan køre uden personlige angreb, ellers så ryger den hurtigere end i kan sige "Hosting".

Så fordi andre laver personangreb (på mig!) i min tråd som på ingen måde har lavet personangreb ("moderatorer" er ikke en person, det er en gruppebetegnelse) så ryger hele tråden? Det virker sq ikke helt fair i mine øre. Men jeg er meget modtagelig overfor hvordan jeg ku ha undgået person-angreb i denne tråd, jeg vil ikke sige at jeg ikke forventede dem, men jeg forventede såsandelig da også at moderatorerne ville gøre sit til at holde niveauet oppe ... det ser vidst ud til at have været det stikmodsatte i denne situation.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:57

www.skiltex.dk:

Hejsa Mikkel..

Dit link i signaturen (B2B linkbuilding) http://www.seo-outlet.dk/  virker ikke, måske skulle du ta fat i din host ? :=)

Eller har rettet min signatur :) Tak for tippet :)

Side 3 ud af 7 (61 indlæg)