Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurder min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Aloha Amino'er

Hvis i ikke har andet at lave, så må i meget gerne vurdere min hjemmeside og komme med ris og ros.

www.onedrop.dk

Mvh

Jasko

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:24

Design ér  ok Smile

hvad betyder personlig dialog om hjemmesiden er det 1 time dialog om siden eller 30 timer hjælpe ?

Hvor unikke bliver design kan ikke se eksempel når kigges på siden

hvorfor er der ikke prøve skitse og skabelon af jeres CMS system system på siden med log in , jeg har svært ved at danne et præcist billedet hvad man får , vil gerne lege lidt før køber en vare

hvor er betingelserne på siden ved køb

kunne godt stå mere om produkterne på siden

billeder fylder i overkanten ved klik om priser webshops og om priser hjemmesiden , god ide du kunne visse hvordan man til passer billedet og tekst , derved udnytter du pladsen bedre og folk hurtigere opdager produktbeskrivelse , jeg tror kun i første om gang på disse 2 sider der kun er et billedet , jeg sider .ved 11 skærm og da der tomt punkt lige under tænkes ikke på at kigge nedad på siden her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:35

JaskoB:
Hvis i ikke har andet at lave, så må i meget gerne vurdere min hjemmeside og komme med ris og ros.

Hej

Når man ser din side på stor skærm ser det ikke pænt ud.

Du kan med fordel bruge denne baggrund og sætte din baggrundsfarve til #4474C8

Tilmeldt 20. May 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej. Nu ved jeg ikke om jeg spørger meget dumt.

Men du vil med din hjemmeside sælge hjemmesider til andre, men din hjemmeside er den ikke lavet "igennem " www.bricksite.com ?

For mig virker det ikke som det er dig der har lavet den hjemmeside du viser- Ihvertfald ikke fra bunden af ?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:50

Kolmos:
Hej. Nu ved jeg ikke om jeg spørger meget dumt.

Jeg går ud fra du spørger trådstarter ?

/allan

Tilmeldt 20. May 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 00:57

Ja !

Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 01:01

Jeg tænker lidt på en af dine reference sider "Japanskedanmark.dk er med over 150.000 besøgende om måneden...".

Seriøst? 150.000 besøgende på den, forholdvis, mega simple side. Hva laver de dog der 150.000 ? Er det ikke hits du mener?

Syntes bare det lød en smule "hardcore".

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 01:21

Hej Jasko.

Flot side. Men... problemet med dit slide på forsiden, er jo, at man kommer igang med at læse, og pludselig forsvinder det man læser og noget nyt dukker op.... man bliver lidt sur, og begynder at læse det nye... så sker det igen... så tænker man...gider jeg være her mere...!?
STOP den slide, og lad kunderne selv vælge: Hjemmeside - Process - Muligheder

Er man igang med at læse noget tekst længere nede, er det også total forvirrende, at der sker en masse lige i øjenhøjde. Man bliver forstyrret og gider ikke bruge tiden på dit site.

På forsiden skriver du; Jeg, Jeg og jeg. Men du har en kategori der hedder: "Om os" og på dén og "Produkter & Priser" og "Referencer", skriver du vi, vi, vi og os.
Jeg syntes du skal skrive VI over det hele, så ligner det heller ikke et fritids-enmandsfirma.

Pisse godt med de videoer! Husk at fortælle hvad du trykker på hver gang (Glemte du ved tryk på FED skrift) du sagde; så trykker jeg lige hér. Og ikke så meget øhhh, Mmmm... Husk på at vi næsten ikke kan se hvad du trykker på, da det er meget småt. Og kun én ting af gangen. (du snakkede lidt om slides, under tekst)
Flere videoer på siden!

Er det ikke lidt "farligt" at skrive at man aldrig vil få en regning mere fra Jer, efter sit køb. Kan man ikke få mere hjælp fra Jer da? Hva så hvis man ønsker Jeres hjælp til noget... Er det så gratis??

Ellers flot side og gode priser!

Venlig hilsen

Michael Haahr
Billlig maling online
Maler-maling.dk

Fra Odense
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 01:45

Michael Haahr:
slide

Hej

Ang. sliden vil jeg give dig lidt ret i men ideen i det er nok   "  Jeg tror  " at han gøre mere reklame på hvorfor hans forretning. Måske skulle det skrifte 6-8 sek. i sted for 5. sek. Men eller har ret med at det er ret irriterende, at når man læser og så går den videre....

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 09:44

Ok hjemmeside, der ser lidt "billig ud", hvilket vel er ok, når nu det er billige løsninger du sælger. Jeg kan ikke få referencerne til at virke? Skal taste dem ind manuelt.

Jeg synes også at de 150.000 besøgende på en "ordinær" side som japan-siden lyder lidt kreativt.

Jeg er også enig i de 3 slides på forsiden. De er virkelig irriterende Smile

Ellers en udemærket billig ydelse.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)