Hej Jasko Det er jo altid nemmest at komem med ris, så her kommer det først. Logo'et er pænt, men det får mig bare til at tænke på en eller anden Bilka reklame. Så er det jo spørgsmålet om det er godt eller skidt. Du skifter meget rundt i forskellige skrifttyper på hjemmesiden, det ser lidt rodet ud. Generelt kan jeg ikke helt finde en rød tråd med designet(I hvert fald på forsiden). Det virker som enkeltstående elementer der er sammensat, hvilket ikke spiller helt så godt, i mine øjne. Det øverste referencelink virker ikke pt. På kontaktformularen har du sat et spam felt på. Jeg tror det forhindre mange kunder i at kontakte dig. Taster du f.eks forkert i feltet får du beskeden "Et eller flere felter mangler at blive udfyldt", men man kan ikke se det er spam feltet det er galt med. "Om os", og "referencer" har en flot søgevenlig URL, men de andre hedder noget med ?id=132p23 Hedder I "One Drop webdesigns" eller "Onedrop designs"? På kontaktsiden står begge dele. Så til rosen: Flot produktside, f.eks logodesign. Jeg kan godt li' boksen du har fået lavet. Flotte referencer.
|