Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside naven til ny webshop

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tænkstort

Jeg har 20 der er på veje hjem men ikke fra ham ad.

Jeg vil gøre det billiger ind han gøre Stick out tongue

Hilsen Mike Nielsen

Tilmeldt 25. May 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:42

... hvad med blot "mangesjoveting.dk", sjovepåfund.dk, sjoveting.dk, things.dk, tingogsager.dk

eller en helt anden retning: vælg en frugt, form eller farve: triangel, circle, cirkel.dk etc.

held og lykke med din brainstorm.. håber du finder hvad du søger

dbh. Grith

Ps. min veninder Mille Hermann (også aminoer) er bare vanvitiig god til det med navne, så kontakt hende hvis det.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 16:54

Mike :

Hej Tænkstort

Hilsen Mike Nielsen

Argh.. Nu har jeg selv været i kontakt omkring de LED lygter - De priser er altså utroligt gode, især når du har mulighed for at bestille så få produkter som du har. Lad være med at lade prisen gå på kompromis med kvaliteten

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 17:05

Mike :

Hej Tænkstort

Hilsen Mike Nielsen

Argh.. Nu har jeg selv været i kontakt omkring de LED lygter - De priser er altså utroligt gode, især når du har mulighed for at bestille så få produkter som du har. Lad være med at lade prisen gå på kompromis med kvaliteten

_______________________________________________________________________________________

Hej.

Jeg vil tage 499 per stk. Lommelygte Stick out tongue

Hilsen Mike Nielsen
Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 17:06

Hvad sker der lige med Amino der? Hmm

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 17:12

Hvordan vil du sælge dem?

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:27

M.P:
Nu har jeg selv været i kontakt omkring de LED lygter - De priser er altså utroligt gode, især når du har mulighed for at bestille så få produkter som du har. Lad være med at lade prisen gå på kompromis med kvaliteten

Smile Nemlig. Her snakker vi high-end produkter, som du kan køre over med lastbilen uden at de går i stykker. Tag ikke fejl af professionelle lygter og dem til en hundredelas

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 17:46
M.P:
Nu har jeg selv været i kontakt omkring de LED lygter - De priser er altså utroligt gode, især når du har mulighed for at bestille så få produkter som du har. Lad være med at lade prisen gå på kompromis med kvaliteten

Smile Nemlig. Her snakker vi high-end produkter, som du kan køre over med lastbilen uden at de går i stykker. Tag ikke fejl af professionelle lygter og dem til en hundredelas

__________________________________________________________________________________________

Dem har jeg også nogen af :)

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 21:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Primadonna-Projektet:

eller en helt anden retning: vælg en frugt, form eller farve: triangel, circle, cirkel.dk etc.

Hæ hæ - hellere en god trekant end en ond cirkel Stick out tongue

mvh

Jan

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 21:35
Primadonna-Projektet:

Hæ hæ - hellere en god trekant end en ond cirkel Stick out tongue

mvh

Jan

________________________________________________________________________________________

Haha Skype-Giggle

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)