Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside naven til ny webshop

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 03:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike.

Selvom mange andre har prøvet at forklare det, så vil jeg også lige prøve: Navnet betyder ingenting, i forhold til de andre problemstillinger du står overfor.

Hvis du er heldig får du sat Paypal op, men hvordan hulen vil du skaffe kunder?

Drop webshoppen, sælg det på DBA.dk eller QXL.dk. Det er meget nemmere, når du så har mere erfaring, kan du lave en webshop.

Hvis du stadig insisterer på et navn har jeg et par forslag: Rodekassen.dk, Sjoveting.dk, billigeting.dk.

Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:57

mike du er grinern nok ;) 

hvad de andre mener, er at inden man starter firmaer og butikker op at man normalt laver en brainstorm og tænker på målgruppe osv, men 

mixogfix.dk eller sådan noget der rimer er en god idé :b

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 20:02

mike du er grinern nok ;) 

hvad de andre mener, er at inden man starter firmaer og butikker op at man normalt laver en brainstorm og tænker på målgruppe osv, men 

mixogfix.dk eller sådan noget der rimer er en god idé :b

_____________________________________________________________________________________

Vi har sat også det mål og sælge lommelygter. Men vi mangler et navn til hjemmesiden, og hvad mener du med at jeg er grinern? Huh?

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 20:19

Mike :

Vi har sat også det mål og sælge lommelygter. Men vi mangler et navn til hjemmesiden, og hvad mener du med at jeg er grinern? Huh?

Hej Mike!

Det er da super at du brænder så meget for at starte en webshop og jeg håber da det lykkes for dig. Dog kan jeg godt frygte lidt for din fremtid på nettet, når jeg ser hvordan du tager mod kritikken her i tråden. Du går meget i forsvarsposition i stedet for at tage mod råd fra folk der har erfaring med drift af webshops.

Jeg driver selv en niche webshop og ved hvor svært det er.

Har du undersøgt markedet for lommelygter? Hvor mange søger efter lommelygter på Google? Hvor skal du købe varerne? Hvordan vil du markedsføre dig? .... Hvis jeg har gættet rigtigt, så prøver du at finde et godt domænenavn, før du overhovedet tænker over de parametre som rent faktisk er vigtige. Domæne navnet er ligegyldigt, det er et spørgsmål om den rigtige markedsføring.

Dog vil jeg alligevel lige give mit bud på et domæne og slogan:

truckerbent.dk - giver dig langt lys på... Big Smile

Tilmeldt 6. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:22

langtlys.dk , godtlys.dk , grove-lygter.dk  ? :) 

Grinern betyder ehm meget underholdende på en god måde ;) 

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 20:59

Mikkel Mikjær Christensen:

Hej Mike

Nu har du lagt en masse af de her indlæg lige i rap efter hinanden, og folk er åbenbart for høflige til at sige det til dig. Men så må jeg jo gøre det. (Jeg er alligevel parkeret på øretævernes holdeplads i forvejen)

Inden du starter din egen webshop, dit eget site, din blog eller noget som helst der indvoldverer andre mennesker skal du:

1. Lære at stave, det behøver ikke være perfekt men det du demonstrerer her er slet ikke godt nok.
  2. Lære at fokusere på det samme projekt i mere end 5 minutter af gangen, du har været igang med 10 forskellige projekter bare på de 3 dage jeg har bidt mærke i dig herinde, du virker useriøs på den måde.
  3. Du skal læse Martin Thorborg's E-Pusher Light ... og alle andre bøger om Online handel du kan få fingrene i.
  4. Og sidst men ikke mindst så ved jeg godt at det er moderne det der med at kaste sig hovedkuls ud i nye projekter uden at tænke tingene igennem først ... men lige i dit tilfælde vil jeg nok anbefale dig at tænke dig lidt om først, få skrevet en forretningsplan mest for din egen skyld så du har en plan og ikke bare famler rundt i blinde sådan som det virker som om du gør nu.

Og når du svarer på det her, så læs lige dit indlæg højt for dig selv og spørg dig selv om de ord der kommer ud af munden på dig giver mening.

Og NEJ ... evt. ordblindhed er IKKE en undskyldning, og det er da SLET ikke card-blance til at blive ved med at tale babysprog, det betyder bare at du skal arbejde endnu hårdere på at blive dygtig til at kommunikere i skrift. (hvilket er en selvfølge hvis du virkelig vil det her online-noget).

Held og lykke med projekterne ;)

Burde denne ikke være sticky?  Wink

-God vind til trådstarter!

/dns

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:04

Mike, du har allerede fået foreslået ledlommelygter.dk, som er ledigt, og jeg vil så foreslå lommelygte.dk, som også er ledigt (det er lommelygter.dk dog ikke).

Det er gode navne. Køb et af domænerne hurtigst muligt, inden der er en anden, der snupper det.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 22:44

Køber ledlommelygter.dk NU!

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 22:47
Mike :

Hej Mike!

Det er da super at du brænder så meget for at starte en webshop og jeg håber da det lykkes for dig. Dog kan jeg godt frygte lidt for din fremtid på nettet, når jeg ser hvordan du tager mod kritikken her i tråden. Du går meget i forsvarsposition i stedet for at tage mod råd fra folk der har erfaring med drift af webshops.

Jeg driver selv en niche webshop og ved hvor svært det er.

Har du undersøgt markedet for lommelygter? Hvor mange søger efter lommelygter på Google? Hvor skal du købe varerne? Hvordan vil du markedsføre dig? .... Hvis jeg har gættet rigtigt, så prøver du at finde et godt domænenavn, før du overhovedet tænker over de parametre som rent faktisk er vigtige. Domæne navnet er ligegyldigt, det er et spørgsmål om den rigtige markedsføring.

Dog vil jeg alligevel lige give mit bud på et domæne og slogan:

truckerbent.dk - giver dig langt lys på... Big Smile

_______________________________________________________________________________________

Vi 2 har kikket på det og vi er klar. Måske bliver vi 3 det får vi at se

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 16:36

Kommer snart...

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)