Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside naven til ny webshop

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

f... den er taget. Så mangler vi et hjemmeside navne.

Hjælp Skype-Smile

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 22:20

f... den er taget. Så mangler vi et hjemmeside navne.

Hjælp Skype-Smile

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:20

Hej Mike,

Kunne du ikke skrive lidt mere om, hvad det er for nogle sjove ting, I vil sælge, så man får en fornemmelse af hvorfor I lige tænkte på navnet "CrazyStuff"?

Før er det lidt svært at komme med andre bud.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 22:21
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hør nu hvad Mikkel prøver at fortælle dig, undskyld jeg siger det men du udstråler ikke den største seriøsitet. når du ikke engang gider lytte til de råd etablerede folk giver.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 22:34

Mr.Mr skrev

Hør nu hvad Mikkel prøver at fortælle dig, undskyld jeg siger det men du udstråler ikke den største seriøsitet. når du ikke engang gider lytte til de råd etablerede folk giver.

________________________________________________________________________________________

Hvad snakker du om. Jeg lytter til hvad alle skriver!

_________________________________________________________________________________________

TT Tekstforfatter

Hej Mike,

Kunne du ikke skrive lidt mere om, hvad det er for nogle sjove ting, I vil sælge, så man får en fornemmelse af hvorfor I lige tænkte på navnet "CrazyStuff"?

Før er det lidt svært at komme med andre bud.

______________________________________________________________________________________

Det jeg mener med det er vi sælger mange sjove ting/vi får også mange sjove ting og sælge.

Det som vi starter med er nogen ting til fisk, og så har min bror mange ting han har og han får noget mere siger han.

Og så kommer der med tiden masser af sjove ting ind på hjemmesiden Big Smile

Men vi mangler jo et hjemmeside navne til webshoppen. Skype-Crying

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:42

Ok, beklager, så ved jeg ikke, hvordan jeg skal hjælpe jer med et navn. Det er simpelthen for mangelfulde oplysninger:

"...nogen ting til fisk, og så har min bror mange ting, og han får noget mere siger han"???

Jeg aner stadig ikke, hvad idéen med jeres webshop er. Det hele bærer præg af, at I ikke har tænkt det igennem. Hvem er den henvendt til? Skal det være én stor skrammel og rodebutik, eller hvad går den ud på?

Jeg tror, I skal tilbage i tænkeboksen!

For at finde et navn skal man have et klart defineret koncept, og det kan jeg ikke gennemskue ud fra dét, du skriver.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 22:45

Ok, beklager, så ved jeg ikke, hvordan jeg skal hjælpe jer med et navn. Det er simpelthen for mangelfulde oplysninger:

Nu var det også kun planlagt fra A til C, så resten kommer sikkert :-)

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 22:49

TT Tekstforfatter
Skrevet: 08-10-2010 21:42 | IP-adresse er gemt

"...nogen ting til fisk, og så har min bror mange ting, og han får noget mere siger han"???

Jeg aner stadig ikke, hvad idéen med jeres webshop er. Det hele bærer præg af, at I ikke har tænkt det igennem. Hvem er den henvendt til? Skal det være en stor skrammel og rodebutik, eller hvad går den ud på?

Tilbage i tænkeboksen!

Dbh

Thomas

_______________________________________________________________________________________

Ja. Snakker med ham imorgen.

Jeg har son en lille idé om og sælge LCD Lommelygter. Men der mangler jeg også et navne. Den her idé vil jeg snakker med ham om. Hvad synes du/i

Det vare bare en held anden idé Stick out tongue

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:50

Oxkjær:

TT Tekstforfatter:

Nu var det også kun planlagt fra A til C, så resten kommer sikkert :-)

Hehe, dét lod jeg ikke engang mærke til. Men interessant ordvalg fra Mikes side: "planlagt alt fra A til C..."

Jeg vil da ikke håbe, at deres alfabet ikke er længere end fra A til C, og at de rent faktisk træder tilbage i tænkeboksen og planlægger alt fra A til Z.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 22:53

blandetbutik.dk er ledigt. Måske det var en ide.

Og mon ikke du mener LED lommelygter?

Side 2 ud af 5 (50 indlæg)