Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside naven til ny webshop

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej seje Amino Folk

Jeg skal ha lidt hjælpe til et naven til min ny webshop. Det jeg vil sælge på webshopen er mange sjove ting. Men jeg mangler en godt naven til den. Så jeg håber der er nogen der kan hjælp mig.

Hilsen Mike Nielsen

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:25
Gennemsnit 4,9 stjerner givet af 7 person

Hej Mike

Nu har du lagt en masse af de her indlæg lige i rap efter hinanden, og folk er åbenbart for høflige til at sige det til dig. Men så må jeg jo gøre det. (Jeg er alligevel parkeret på øretævernes holdeplads i forvejen)

Inden du starter din egen webshop, dit eget site, din blog eller noget som helst der indvoldverer andre mennesker skal du:

1. Lære at stave, det behøver ikke være perfekt men det du demonstrerer her er slet ikke godt nok.
  2. Lære at fokusere på det samme projekt i mere end 5 minutter af gangen, du har været igang med 10 forskellige projekter bare på de 3 dage jeg har bidt mærke i dig herinde, du virker useriøs på den måde.
  3. Du skal læse Martin Thorborg's E-Pusher Light ... og alle andre bøger om Online handel du kan få fingrene i.
  4. Og sidst men ikke mindst så ved jeg godt at det er moderne det der med at kaste sig hovedkuls ud i nye projekter uden at tænke tingene igennem først ... men lige i dit tilfælde vil jeg nok anbefale dig at tænke dig lidt om først, få skrevet en forretningsplan mest for din egen skyld så du har en plan og ikke bare famler rundt i blinde sådan som det virker som om du gør nu.

Og når du svarer på det her, så læs lige dit indlæg højt for dig selv og spørg dig selv om de ord der kommer ud af munden på dig giver mening.

Og NEJ ... evt. ordblindhed er IKKE en undskyldning, og det er da SLET ikke card-blance til at blive ved med at tale babysprog, det betyder bare at du skal arbejde endnu hårdere på at blive dygtig til at kommunikere i skrift. (hvilket er en selvfølge hvis du virkelig vil det her online-noget).

Held og lykke med projekterne ;)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 21:35

SmileHar været inaktiv i en del tid, og dit navn er poppet op i stortset hvert eneste emne jeg har kigget på de seneste par døgn :) Det er godt at være engageret iværksætter, men det gælder om at holde fokus.

Må give Mikkel ret :)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 21:35

Jeg er ikke ene mand  om den her webshop. Vi er 2, men vi mangler et godt navne til vor`s webshop.

Jeg laver ikke 10 ting på en gange det er den sammen som jeg skal bruge hjælpe til!

Det er webshoppen cool-shopinge.com og den er stavet forkert. Det har alle jo også set Skype-Blush

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:40

Mike :

Jeg er ikke ene mand  om den her webshop. Vi er 2, men vi mangler et godt navne til vor`s webshop.

Jeg laver ikke 10 ting på en gange det er den sammen som jeg skal bruge hjælpe til!

Det er webshoppen cool-shopinge.com og den er stavet forkert. Det har alle jo også set Skype-Blush

Sejt ... det virkede faktisk, det var jo helt læseligt det der :o)

Har du læst Martin's E-Pusher? Jeg tror du ville få glæde af den, og hvis i har lidt håndører på kistebunden vil jeg anbefale jer at købe den store udgave også, men light udgaven er gratis og han påstår selv at der i lightudgaven er råd nok til at tjene de penge den store koster ... jeg har ikke selv efterprøvet teorien men mon ikke den holder? :)

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:46

Mikkel Mikjær Christensen:
Sejt ... det virkede faktisk, det var jo helt læseligt det der :o)

Nej. Mikkel, dit første indlæg var rigtigt godt skrevet.. Men jeg vil sige at det er alfa omega, at der INGEN stavefejl er på en webshop. Teksterne skal ALLE være PRÆCISE og KORREKTE. 

Mike, umiddelbart vil jeg sige at du for en direkte udgift til produktopsætning og produkttekster. Det er for farligt for dig selv, selv at oprette produkter, hvis ikke tekstforfatning er en af dine stærke sider, hvilket det umiddelbart ikke lader til. Forstå mig ret, jeg synes du skal blive ved med at være aktiv på Amino, og det her er for at hjælpe dig.

Men husk på, at en webshop er der hvor du skal overbevise dine kunder til at købe. De er vant til en personlig service nede i butikken, og den skal du forsøge at give dem på din Internetside, og derfor er dine tekster noget af det vigtigste. Produkter er dén ting på en HEL webshop, som kræver mest arbejde.

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 22:11

Jeg har en webshop. Men navet på den hjemmeside. "Cool-shopinge.com" var noget lort og det med tekster på webshoppen har jeg min bror til. Men vil i ikke godt lære være med og skrive mere om det her vil maget godt find mit hjemmeside navne.

Vi hade snakket om carzystuff.com

Jeg vil blive rigtige glad hvis i kom med nogen bud Skype-BigSmile

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:13

Mike :

Mener du mons-tro CRAZYstuff.com ?

Mike :

Jeg har lige givet dig et bud ... LÆS THORBORGS BOG!

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 22:16

Yngvi K. 

Vi er 2. Så nu bliver det til noget og vi har plane laget alt fra A til C.

Måske sender fixer vi et CVR nummer. Men ikke lige nu og her

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 22:18
Mike :

Mener du mons-tro CRAZYstuff.com ?

Mike :

Jeg har lige givet dig et bud ... LÆS THORBORGS BOG!

Når jeg mener bud. Mener jeg på navne til webshoppen.

Ja jeg mener CRAZYstuff.com ?

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)