Hej seje Amino Folk Jeg skal ha lidt hjælpe til et naven til min ny webshop. Det jeg vil sælge på webshopen er mange sjove ting. Men jeg mangler en godt naven til den. Så jeg håber der er nogen der kan hjælp mig. Hilsen Mike Nielsen |
Hej Mike
Nu har du lagt en masse af de her indlæg lige i rap efter hinanden, og folk er åbenbart for høflige til at sige det til dig. Men så må jeg jo gøre det. (Jeg er alligevel parkeret på øretævernes holdeplads i forvejen)
Inden du starter din egen webshop, dit eget site, din blog eller noget som helst der indvoldverer andre mennesker skal du:
- Lære at stave, det behøver ikke være perfekt men det du demonstrerer her er slet ikke godt nok.
- Lære at fokusere på det samme projekt i mere end 5 minutter af gangen, du har været igang med 10 forskellige projekter bare på de 3 dage jeg har bidt mærke i dig herinde, du virker useriøs på den måde.
- Du skal læse Martin Thorborg's E-Pusher Light ... og alle andre bøger om Online handel du kan få fingrene i.
- Og sidst men ikke mindst så ved jeg godt at det er moderne det der med at kaste sig hovedkuls ud i nye projekter uden at tænke tingene igennem først ... men lige i dit tilfælde vil jeg nok anbefale dig at tænke dig lidt om først, få skrevet en forretningsplan mest for din egen skyld så du har en plan og ikke bare famler rundt i blinde sådan som det virker som om du gør nu.
Og når du svarer på det her, så læs lige dit indlæg højt for dig selv og spørg dig selv om de ord der kommer ud af munden på dig giver mening.
Og NEJ ... evt. ordblindhed er IKKE en undskyldning, og det er da SLET ikke card-blance til at blive ved med at tale babysprog, det betyder bare at du skal arbejde endnu hårdere på at blive dygtig til at kommunikere i skrift. (hvilket er en selvfølge hvis du virkelig vil det her online-noget).
Held og lykke med projekterne ;)