Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan man lave som 13 årig?

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik.

Super fedt og se så mange unge mennesker.

Jeg kender mange som dig, som går med aviser. Det er naturligvis et slavearbejde, og jeg synes faktisk du skal sige op hurtigst. Med de talenter du fremligger her, kan du tjene mange flere penge på andre måder.

Om det skal være en webshop, affiliate, eller sælge tyggegummi til vennerne skal DU SELV vudere. Det er så fandens vigtig man brænder for det man giver sig i kast med, og er klar på og kæmpe i lang tid inden det måske kan ses på bankkontoen.
Det sker tit for unge iværksættere som dig, at man følger strømmen, og f.eks. hopper på vognene med affiliate. Hvis det ikke interessere dig, synes jeg ikke det er den vej du skal gå.

Find noget der interessere dig, og påbegynd så en masse hårdt, og dejligt arbejde.

Du kan under min profil læse mere om mig, og finde et link til min blog - Her kan du måske blive lidt klogere.

RBN

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:25

Hej Frederik,

Super fedt med andre unge!

- Tilføj min msn, hvis du har lyst: sskriver_(snabel-a)hotmail.com

Mvh Søren

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 20:36

Hej jeg vil sige jeg er 15år og jeg har en webshop. Og for at tjæne nogen penge til min webshop. der prøver jeg at find nu og lave her ind på admin. Jeg kan FX lave hjemmesider i Jommla og wordpress.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 20:49

Hej Frederik!

Først og fremmest så går det nok hvis du har "omformuleret" dig forkert, vi forstår hvad du skriver.

Har du overvejet noget affiliate marketing, det kan en hver 13 årig da finde ud af ;) Er der problemer med at registrere dig ved de forskellige netværk, så hør din mor eller far om du ikke må bruge deres navn.

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 20:57

Hej TobiasB.

Jeg har styr på de forskellige affiliate netværks, men det er sådan at på de sidst 3 måneder, har jeg ikke tjent flere kroner en der kan tælles på en hånd.

Mvh. Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 21:07

Det gange jeg skulle/vil start. Der lavet jeg noget i mit fars firma. Han har et murer og maler firma. Jeg arbejder lidet ved ham i nu få at få penge nok til nu vare. Men jeg gad godt og lave noget for nogen her ind på amino.

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 21:10

Mike :

Det gange jeg skulle/vil start. Der lavet jeg noget i mit fars firma. Han har et murer og maler firma. Jeg arbejder lidet ved ham i nu få at få penge nok til nu vare. Men jeg gad godt og lave noget for nogen her ind på amino.

Jeg gad også godt arbejde for nogle her på amino :-)

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 21:18

Du kan sætte dig ind i php og mysql.

Der er mange (inklusiv mig selv) som engang i mellem skal bruge noget hurtigt billig kode.
Hvis du tog 75 kroner i timen ville du få massere af kunder (hvis du okay) og få det dobbelte end at gå med aviser ! :)

Kontakt mig gerne når du har styr på pisset ;)

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Fra  S17 Skrevet kl. 21:19

Jeg kan det skam :-)

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 21:20

Send mig lige nogle links i pm så jeg kan se hvad du har lavet :)

Er du god til javascript også ?

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)