Hej Frederik. |
Hej Frederik,
Super fedt med andre unge!
- Tilføj min msn, hvis du har lyst: sskriver_(snabel-a)hotmail.com
Mvh Søren
Hej Frederik. |
Handel med varepartier via Trademen
Hej Frederik, Super fedt med andre unge! - Tilføj min msn, hvis du har lyst: sskriver_(snabel-a)hotmail.com Mvh Søren |
Hej jeg vil sige jeg er 15år og jeg har en webshop. Og for at tjæne nogen penge til min webshop. der prøver jeg at find nu og lave her ind på admin. Jeg kan FX lave hjemmesider i Jommla og wordpress. |
Hej Frederik! Først og fremmest så går det nok hvis du har "omformuleret" dig forkert, vi forstår hvad du skriver. Har du overvejet noget affiliate marketing, det kan en hver 13 årig da finde ud af ;) Er der problemer med at registrere dig ved de forskellige netværk, så hør din mor eller far om du ikke må bruge deres navn. |
Hej TobiasB. Jeg har styr på de forskellige affiliate netværks, men det er sådan at på de sidst 3 måneder, har jeg ikke tjent flere kroner en der kan tælles på en hånd. Mvh. Frederik |
Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor.
Det gange jeg skulle/vil start. Der lavet jeg noget i mit fars firma. Han har et murer og maler firma. Jeg arbejder lidet ved ham i nu få at få penge nok til nu vare. Men jeg gad godt og lave noget for nogen her ind på amino. |
Jeg gad også godt arbejde for nogle her på amino :-)
|
Jeg kan det skam :-)
|