Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan man lave som 13 årig?

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Hvad kan man lave af arbejde på internettet på internettet som 13 årig? 

Selv laver jeg ikke noget på internettet - jeg går med aviser - men det faktisk er slavearbejde(jeg regnede mig vidst frem til omkring 35 kroner i timen. ), så vil jeg spørge jer så kloge amino'er om, hvad man kan lave nu til dags på internettet. Da jeg ikke syntes at aviser er så sjovt, men hellere vil lave noget jeg gerne vil, på internettet.

Ser frem til nogle gode svar.

Frederik Storm

PS: Kategorien var jeg ikke lige helt sikker på, så det blev den.

PPS: Jeg har måske omformuleret mig forkert, hvis det er sådan, så skriv det lige :-)

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 468
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 18:41

Affiliate markedet er altid en god idé, hvis man vil tjene nemme penge! ;-)

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 18:48

Martin Jensen:

Hej Martin,

Synes ikke helt at man kan sige at affiliate er nemme penge! Selvfølgelig er der nogle der kan tjene gode penge på det, og nogle med mindre arbejde end andre. Men for de fleste mig selv inklusiv, skal man stadig lave en stor arbejdsindsats, for at få det til at give et ordentlig afkast.

Til trådstarter, hvis jeg var dig ville jeg bruge lidt tid til at læse rundt omkring på nettet om andre erfaringer. Så ville jeg nok sætte mig end i hvordan man laver en simpel hjemmeside, med f.eks. wordpress. Hvis du så kan få opbygget en side med en del besøgende kan du tjene lidt på reklamer. Nok ikke det du bliver stinkende rig af, men hvis du har interessen kan det sagens blive en succes.

Mvh

Kristoffer

Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 18:52
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Frederik

Først skal du have noget ros for tænke og samtiddig tage et initiativ.

Jeg ville ønske jeg kunne give dig et godt råd, men i forhold til nettet er jeg dum som en dør.

Jeg tror helt ærligt at du besidder mange af svarene inde i dig selv, fordi du ved lige nøjagtig hvordan din alders gruppe tænker, i er en ny og klogere generation som har set mange af de fejl og mangler i ser i forhold til den ældre generation.

Hvis du tager det som udgangs punkt at du ved hvad der ikke dur, så skal du bare dreje de "små grå" en lille bitte smule, udnytte at du forstår hvad de unge mennesker vil have og hvordan de tænker.

Held & lykke jeg er sikker på at du er kvik ung fyr, som nok skal finde det rigtige at tjene penge på, bare husk "at lykken står den kække bi"

Mvh Caspar

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 19:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En kvik ung knægt som dig, bør da sidde og teste nye spil for spiludbydere.
Og endda få mere end at gå med aviser.

PS: Så skal du heller ikke så tidligt op og kan være længe oppe om aftenen Wink

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 468
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 19:10
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 3 person

Skovlund:

Martin Jensen:

Hej Martin,

Synes ikke helt at man kan sige at affiliate er nemme penge! Selvfølgelig er der nogle der kan tjene gode penge på det, og nogle med mindre arbejde end andre. Men for de fleste mig selv inklusiv, skal man stadig lave en stor arbejdsindsats, for at få det til at give et ordentlig afkast.

Mvh

Kristoffer

Det handler om at udnytte det simple! ;-)

Jeg havde i sidste måned et 4cifret beløb udbetalt, udelukkende på affiliate! ;-)
Jeg er 16 år, og bruger ca 2 timer ugentligt på affiliate! ;-)

Så 8 timers arbejde! = 1000+++ ;-)

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 19:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej, du kan smide mig en pm, da jeg søger en til at tilføje produkter til min webshop? Hvis det err noget Hilsen jakub
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 19:27

Hej Frederik,

- Netop Internettet er dér hvor du har en chance.

Først og fremmest, fedt du tager tænker ud af boksen (i forhold til mange andre på din alder)! Internettet er fantastisk for sådan en som dig, da det ikke nødvendigvis behøver afsløre din alder. Ikke noget der er galt med at være 13, tværtimod - men i forhold til f.eks. at handle med andre på nettet, så er det oftest et minus at være så ung.

For mit eget vedkommende startede jeg min første virksomhed som 12-årig med salg af computer udstyr og den slags sager. Gør op med dig selv hvad er dine interesser - og hvis salg måske interesserede dig, så er der også muligheder der.

Du kan omgå mange ting ved at du f.eks. kun er 13 år - ved en webshop kan folk ikke se din alder eller lign, så medmindre du har intentionen om at arbejde mindst mulig og tjene en millard - så vil jeg anbefale dig at gå den vej. Du kan skabe dig kontakterne - og er sikker på der er en masse amino'er der gerne vil hjælpe en ung energisk iværksætter igang.

Hvis du har mod på det - så tøv aldrig med at give mig et ring eller en mail, vil gerne give dig et par fif med hen på vejen - og held og lykke med det knægt!

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 20:00

Hej alle sammen,

Først og fremmest tak for de gode svar. Der er mange ting at tænke på her, og der er mange ting jeg kan lave. Jeg har også en fordel - jeg kan kode. Dvs. mange af de projekter/ideér jeg har, og slippe udenom at skulle af med penge til folk, for at de skal kode dem. 

Med hensyn til det med kontakter, hvordan skal jeg skaffe dem? Jeg har et lille netværk omkring mig, men praktisk talt ingen fra Amino. 

Mvh Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 20:12

Frederik Storm:

Hej alle sammen,

Først og fremmest tak for de gode svar. Der er mange ting at tænke på her, og der er mange ting jeg kan lave. Jeg har også en fordel - jeg kan kode. Dvs. mange af de projekter/ideér jeg har, og slippe udenom at skulle af med penge til folk, for at de skal kode dem. 

Med hensyn til det med kontakter, hvordan skal jeg skaffe dem? Jeg har et lille netværk omkring mig, men praktisk talt ingen fra Amino. 

Mvh Frederik

Du kan da starte med at tilføje mig på msn eller sende en mail Lasselykke(a)hotmail.com 

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)