Hej Casper
Jeg har været "selvfinansierende" de sidste 10 år uden nogen form for ægte engagement, dvs. fra hånden til munden, det har været lærerrigt og et privilegie at have den frihed... Men nu er jeg langt længe ved at være "voksen" og har fundet ud af hvad jeg vil have ud mit liv...
Denne ide trækker en rød tråd igennem alt hvad jeg har erfaret - erkendt - lært, så ja for første gang i mit liv er jeg død seriøs med min vision. jeg har altid fået 20 nye ideer hver dag, tænkt dem igennem og når jeg det var gjort så var min interesse helt væk... Men for første gang i mit liv har jeg skrevet min ide ned på papir, over den sidste måned har jeg fået lagt den helt på plads, med både start og slut dato... Men mange tak for din opmærksomhed, det er rart for useriøs drengerøv som mig ;)
Jeg er hverken klog eller belæst men det på trods, så tør jeg godt vove den påstand at min ide er intet mindre end genial( det kommer fra en jyde) Jeg har rationaliseret den på kryds og tværs, så enhver handling over lapper hinanden, så det på den måde bliver selvforstærkende, samtiddig så har jeg gennem stor selverkendelse klarlagt mine svage sider for at navigere uden om alle de sorte huller, for på den måde får jeg samlet en enorm energi i mig selv + at jeg giver tilbage til samfundet på samme tid
På den måde hiver jeg de universielle og positive energier med projektet.
Til at starte med bliver det kun en informativ side med blog og brevkasse, som vil fange en kæmpe kreds af moderne kvinder som på den måde vil hjælpe med at sprede budskabet, når vi kommer længere ind i projektet bygger vi videre på konceptet på hjemmesiden med forum og evt medlems skab, desuden så begynder vi at iværksætte andre geniale ideer som hjælper med at bevise vores budskab og samtiddig med at bliver en guldgruppe forretnings mæssigt.
Jeg har ikke planlagt længere end omkring 6 måneder frem(har naturligvis nogle ideer) men dem vil jeg låse ikke mig fast på endnu, fordi jeg ved at jeg får så mange nye ideer og samtiddig opstår der mange muligheder undervejs og jeg nægter simpelthen at leve et skema lagt liv, der skal være til at følge intuitionen og være impulsiv, det plejer at være sjovest og mere inspirerende for mig.
- Først laver vi noget opmærksomhed ved at fortælle om en vision der lyder umulig
- Derefter begynder vi at generere en enorm trafik på siden (primært kvinder)
- Efter ca 6 måneder så tar vi en ny drejning og fanger et bredere nytænkende mængde.
- Så kommer der forum og medlems virksomhed indover hjemmesiden
- Samtiddig ca lancerer vi en vores næste store ide
- Efter den så ligger verden for vores fødder
- Så er vi ca 10-12 måneder inde i projektet og så tar vi den derfra...
Jeg tror ikke jeg kan komme tættere på en forklaring uden at løfte hele sløret endnu, det vil jeg heller ikke for så mister vi overraskelses momentet.
Casper du skal have en stor tak fordi du udfordrer mig, til at uddybe noget mere så jeg har muligheden for at modtage Amino´s hjælp, jeg håber at det giver lidt bedre muligheder for at få nogle af jeres gode input, hvis ikke så skal Casper Blom nok sige til :)
I første del af projektet vil kvinderne i de skandinaviske lande og engelsk talende være vores trækplaster på hjemmesiden.
Mvh Caspar