Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Maksimering af potentiale

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har udtænkt en genial plan som jeg er begyndt at føre ud i livet, men jeg har brug for et godt råd med på vejen.

Jeg har fundet en ny og spændende måde at kunne tiltrække en meget stor mængde mennesker til et website, mit spørgsmål er så

Hvordan udnytter jeg min mulighed bedst for at kunne tjene penge ? og hvordan ?

Har det betydning hvilken slags brugere man tiltrækker ? køn-alder-land ?

Hvis i ellers har nogle gode råd til at optimere og udnytte potentialet til det yderste ?

Jeg har prøvet at læse mig lidt frem i diverse indlæg, men det er fremmed sprog for mig.

Mvh Caspar

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 02:41

Hej Caspar.

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig, men det er utrolig svært udfra dit indlæg.

Har du lyst til at dele idéen med os? Det ville gøre det en del nemmere.

Der findes ingen opskrift på hvordan man får potentialet fuldt udnyttet, som regel går der flere år end et website er udnyttet fuldt ud, hvis det nogensinde opnår det fulde potentiale.

Internettet ændrer sig jo, ligeledes gør brugernes vaner, så derfor er det en kontinuerlig proces..

Så fortæl lidt mere om dir projekt, så kan det være jeg eller en anden flink Amino har nogle råd :)

- Casper.

Tilmeldt 12. Dec 08
Skrevet kl. 03:09

I princippet er jeg ideen. igennem årene har jeg konstant fået nye ideer fordi at jeg er meget kreativ tænkende og har min egen livsfilosofi. Denne ide er egenlig en kombination af en genial løsning til nogle af mine problemer - selvudvikling - erfaring - kombi af mange ideer og tanker, samtiddig har den et godt potentiale give tilbage til samfundet og prøve at ændre verden en smule til det bedre...           Ideen er så stor og kompleks at i vil dø af grin når i hører den, men samtiddig er den meget enkel og rationel, men inden jeg løfter sløret fuldstændig vil jeg gerne lige være lidt længere fremme.

Men i første omgang er min mål gruppe kvinderne, når den kommer længere hen i forløbet vil den begynde at fange breddere interesse.

Mit problem er lidt at jeg overhovedet ingen interesse og viden har omkring forretning på nettet, jeg har bare en god ide, som har et kæmpe potentiale og som vil skabe en enorm stor interesse på min kommende hjemmeside. Den interesse vil jeg gerne have lidt viden om hvordan skaber den bedste indtjening på.

caspar

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 17:14

Hej Caspar.

Det lyder spændende, og man kan også mærke på den måde du skriver at du er engageret - det er super godt!

Men inden der nogensinde kan komme tal på bordet, så bliver du nødt til at løfte sløret noget mere. Køber folk et produkt? Er det forum? Er det en informativ hjemmeside? En blog?

Der findes jo en masse muligheder at tjene penge på nettet på, du kan fx. Linke til andre produkter og få en %-afregning når folk handler hos de andre shops, eller du kan putte Google Adsense ind og så tjene nogle penge hver gang folk klikker på dine reklamer. Så finder Google automatisk reklamer der passer til dit website, og det hele kører automatisk..

Men det er meget svært at sige mere, når du ikke giver mere info. Desværre.

- Casper.

Tilmeldt 12. Dec 08
Skrevet kl. 18:15

Hej Casper

Jeg har været "selvfinansierende" de sidste 10 år uden nogen form for ægte engagement, dvs. fra hånden til munden, det har været lærerrigt og et privilegie at have den frihed... Men nu er jeg langt længe ved at være "voksen" og har fundet ud af hvad jeg vil have ud mit liv...

Denne ide trækker en rød tråd igennem alt hvad jeg har erfaret - erkendt - lært, så ja for første gang i mit liv er jeg død seriøs med min vision. jeg har altid fået 20 nye ideer hver dag, tænkt dem igennem og når jeg det var gjort  så var min interesse helt væk... Men for første gang i mit liv har jeg skrevet min ide ned på papir, over den sidste måned har jeg fået lagt den helt på plads, med både start og slut  dato... Men mange tak for din opmærksomhed, det er rart for useriøs drengerøv som mig ;)

Jeg er hverken klog eller belæst men det på trods, så tør jeg godt vove den påstand at min ide er intet mindre end genial( det kommer fra en jyde) Jeg har rationaliseret den på kryds og tværs, så enhver handling over lapper hinanden, så det på den måde bliver selvforstærkende, samtiddig så har jeg gennem stor selverkendelse klarlagt mine svage sider for at navigere uden om alle de sorte huller, for på den måde får jeg samlet en enorm energi i mig selv + at jeg giver tilbage til samfundet på samme tid Wink På den måde hiver jeg de universielle og positive energier med projektet.

Til at starte med bliver det kun en informativ side med blog og brevkasse, som vil fange en kæmpe kreds af moderne kvinder som på den måde vil hjælpe med at sprede budskabet, når vi kommer længere ind i projektet bygger vi videre på konceptet på hjemmesiden med forum og evt medlems skab, desuden så begynder vi at iværksætte andre geniale ideer som hjælper med at bevise vores budskab og samtiddig med at bliver en guldgruppe forretnings mæssigt.

Jeg har ikke planlagt længere end omkring 6 måneder frem(har naturligvis nogle ideer) men dem vil jeg låse ikke mig fast på endnu, fordi jeg ved at jeg får så mange nye ideer og samtiddig opstår der mange muligheder undervejs og jeg nægter simpelthen at leve et skema lagt liv, der skal være til at følge intuitionen og være impulsiv, det plejer at være sjovest og mere inspirerende for mig.

1. Først laver vi noget opmærksomhed ved at fortælle om en vision der lyder umulig
  2. Derefter begynder vi at generere en enorm trafik på siden (primært kvinder)
  3. Efter ca 6 måneder så tar vi en ny drejning og fanger et bredere nytænkende mængde.
  4. Så kommer der forum og medlems virksomhed indover hjemmesiden
  5. Samtiddig ca lancerer vi en vores næste store ide
  6. Efter den så ligger verden for vores fødder
  7. Så er vi ca 10-12 måneder inde i projektet og så tar vi den derfra...

Jeg tror ikke jeg kan komme tættere på en forklaring uden at løfte hele sløret endnu, det vil jeg heller ikke for så mister vi overraskelses momentet.

Casper du skal have en stor tak fordi du udfordrer mig, til at uddybe noget mere så jeg har muligheden for at modtage Amino´s hjælp, jeg håber at det giver lidt bedre muligheder for at få nogle af jeres gode input, hvis ikke så skal Casper Blom nok sige til :)

I første del af projektet vil kvinderne i de skandinaviske lande og engelsk talende være vores trækplaster på hjemmesiden.

Mvh Caspar

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:23

Hej Casper.

Uden at vide mere om din idé så synes jeg det lyder spændende.. Uden tvivl!

Men det er bare umuligt at sige hvordan man maksimerer potentialet. Det bedste er nok hvis du først fik hjemmesiden, og derefter så kiggede på hvordan du kan tjene mest muligt på den.

Tak for de fine ord :)

Sig endelig til hvis jeg kan hjælpe med noget andet.

- Casper.

Tilmeldt 12. Dec 08
Skrevet kl. 18:31

Hey C  tak for din opbakning, det er fedt :) Jeg tør godt love dig, at hvis det er lidt spændende nu, så bare vent til du hører og ser ideen i praksis, Det blir så vildt-stort og sjovt.

Det kan du sagtens, har du ikke et godt forslag til hvordan en sådan hjemmeside skal bygges op, så vi ikke bruger de samme penge to gange?

Jeg er lost i den tekniske verden, fuldstændig som i stenalderen :) heldigvis så har jeg et par andre resourcer :)

Alle gode råd og ideer modtages med kys hånd ?????

Caspar

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 18:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Caspar L:

Hej

Jeg har udtænkt en genial plan som jeg er begyndt at føre ud i livet, men jeg har brug for et godt råd med på vejen.

Jeg har fundet en ny og spændende måde at kunne tiltrække en meget stor mængde mennesker til et website, mit spørgsmål er så

Hvordan udnytter jeg min mulighed bedst for at kunne tjene penge ? og hvordan ?

Har det betydning hvilken slags brugere man tiltrækker ? køn-alder-land ?

Hvis i ellers har nogle gode råd til at optimere og udnytte potentialet til det yderste ?

Jeg har prøvet at læse mig lidt frem i diverse indlæg, men det er fremmed sprog for mig.

Mvh Caspar

Kunne du tænke dig at dele hele idéen med mig, jeg kan måske hjælpe dig med at give det et ekstra pift - jeg er også meget god til at se forskellige sammenhænge i mønstre, og mikse det rundt på nye måder.

Det er forhåbentligt ikke sådan noget plat noget som at kvinderne skal oprette sig på en hjemmeside og så får de tilsendt en månedelig pakke med gratis bleer eller hygiejnebind med reklamer på? - hvis de bare indsender deres brugte bleer og  hygiejnebind - så man udfra deres blod og lort kan analysere hvilken kost de spiser, så man på en smart måde kan lave målrettet markedsføring.

F.eks.

Mie, indsender sine røde bind ind, og modtager nogen dage efter friske bind med reklamer på. Bindende bliver så analyset på en kompliceret måde, så man får data på hvor mange gange om ugen hun drikker alkohol, spiser fiberrig kost, hviken sygedomme hun er disponible for, og så videre.

Altså - infomationer om folk - lidt i stil med at man nakker folks skraldespand om natten og ser hvad hustanden lever af - men den fremgangsmåde er lidt for besværlig rent logistik, så det ville jo være rimlig fedt hvis man kunne få folk til at indsende deres "indre skraldespand" - og så give dem noget tilgengæld i form af gratis "brækposer" med målrettet reklamer.

Uanset hvor god din idé er, så er jeg 100% sikker på at jeg kan give den lidt mere skrue, og bare rolig, jeg er ikke ude på at stjæle din idé - men jeg vil bare gerne hjælpe lidt til, helt egoistisk er jeg kun opsat på at få et nyt mønstre input jeg kan lege videre med.

Helt ærligt, så er jeg helt ligeglad med penge - det er slet ikke det mit liv går ud på, mit liv går ud på at hjælpe andre mennesker, og blive rig på nye idéer og tankesæt. Helt konkret, betyder det at jeg er meget villig til at bosætte mig i en grotte, hvis jeg bare kan får "åndeligt" føde - så er jeg tilfreds...

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 12. Dec 08
Skrevet kl. 18:46

Hej Wonderboy

Lige nøjagtig dig vil jeg ikke afvise det, hvis vi har samme kemi så tror jeg at du er tilpas inspirerende :) Pm dit nr til mig så ringer jeg med det samme

Nej jeg er ikke ude på at tage pis på eller udnytte nogen kvinder.

Min motivation er heller ikke pengene, men de bliver et biprodukt af min ide og brugt som et værktøj til at videre føre ideen.

Caspar

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)