Det kunne godt være man skulle undersøge det. Kan se at Telmore i øjeblikket har et banner kørende med Mobilt Bredbånd, uden mindstepriser :o) |
Mattias Skovhøj:Men var det som tilfældet her, en facebook annonce, der ikke var oprettet rigtigt - så vil jeg dælme tro, at aben ville blive sendt videre.. Det er jo i princippet kun affiliaten der kan styre indholdet af dén. Men ja - på et iframe banner på en webside (eller et grafisk banner leveret af enten netværket, mediebureauet eller annoncøren selv), så er jeg da også ret sikker på, at affiliaten går ram forbi. I øvrigt også selvom der er tale om et tekstlink, som er udformet af andre end affiliaten, der sidder først i "fødekæden"Nicolaj Thomasen:Jeg tror ikke på at den lander hos affiliaten, som har handlet i god tro. Jeg henter f.eks. en del iFrame bannere og der har jeg ikke selv indflydelse på indholdet, da det er mediebureauet, som sørger for at det er de nyeste tilbud fra f.eks. 3 Mobil som vises.
![]()
Ifølge artiklen var der tale om en bannerannonce med en telefon uden mindstepris, så hvis det er en affiliate der har hentet et banner hos et netværk og smidt banneret på FB, så er det vel stadig i god tro og fejlen er sket fordi annoncematerialet fra netværket/mediebureauet ikke har levet op til reglerne.