Hej, Jeg er igang med et nyt site. clientside.dk. Sitet skal indeholde tutorials, referencer, blog og et forum om HTML, CSS, Jscript, frameworks, xml, json og alt hvad man kan komme i tanke om man kan bruge "clientside" når man skal kode websider. Det vigtigste på sitet vil i første omgang være referencerne, da jeg satser på at mange webudviklere vil bruge sitet som standard når man f.eks. lige skal skal slå op hvilke attributer input tagget acceptere. bloggen og forumet er tiltænkt linkjuice og søgemaskine indeksering. Derfor er jeg i tvivl om om jeg skal bruge et gammeldags portal design eller om jeg skal putte det hele ind i et lidt mere fancy wordpress tema. Der er for og imod i forhold til at vedligeholde sitet, og det skal jeg nok selv overveje, dog kunne jeg godt tænke mig at høre jeres bud på om det skal være det ene eller det andet. Jeg ved at et wordpress tema er mere tiltalende umiddelbart, men er det også det hvis man skal navigere rundt i en bunke reference dokumenter. Her er de 2 bud på hvordan det kunne se ud.
Glæder mig til at høre jeres mening.
Mvh Ken |
Hej Ken
For mig ligner de begge to standard templates, og skal jeg synes jeg da nr. 2 er pænest.
Mht. til vedligeholdelse vil WP jo være et godt bud på et simpelt/effektivt system.