SEO - Hvad sker der her ?
Tilmeldt 31. Mar 06
OriginalTaste
Skrevet
20-12-2006 kl. 01:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Faldt lige over netsurvey.dk som indeholder en masseclass="mask_SEO" Hvad kalder man det og hvordan virker det ?<a class="mask_SEO" href="Reperation_af_Macintosh.aspx">Reperation af Macintosh</a> <a class="mask_SEO" href="Reparation_af_Macintosh_computer.aspx">Reparation af Macintosh computer</a> <a class="mask_SEO" href="B�ger.aspx">B�ger</a> <a class="mask_SEO" href="Engelske_B�ger.aspx">Engelske b�ger</a> <a class="mask_SEO" href="Boghandel.aspx">Boghandel</a> <a class="mask_SEO" href="Netboghandel.aspx">Netboghandel</a>
Svar
Tilmeldt 22. Apr 06
Fra deres CSS:.MASK_seo {display:none} Der er altsaa tale om elementer som CSS-understøttende enheder (de fleste browsere, men derimod antager jeg de fleste crawlere fint ser dem) ikke viser. Det er med andre ord (IMHO) noget fusk. /Christian
Svar
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Det er en amatøragtig måde at skjule links på. Søgemaskinerne kan godt gennemskue den slags - det er flere år siden de begyndte at læse sådan noget i CSS''en. At dem der har lavet dette så oveni købet har kaldt deres CSS-class for "mask-SEO" er virkelig dumt :)
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Ja... Hele min kapital ligger i en boks på mit kontor ved siden af mit bord hvor der står ''Sorte Penge''... Der leder de aldrig *LOL*
Svar
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Good one.. Marcel
Ja, det er virkelig dumt
SEO arbejde, især taget i betragtning at de sider der linkes til (skjult), slet ikke eksisterer længere.
Svar