Hej Jeg har et mobil nr hos M1 med NUL-opkaldsafgift abo. Deres regler for brugen af dette abo er: Altsaa der skal laves et opkald eller et opkaldsforsøg om mdr for ikke at blive trukket 10 kr i Inaktivetsgebyr. Den 21.7 ringe jeg op til min kusine men ingen svar. Jeg har dette opkaldsforsøg paa min mobil og hun kan se paa hendes at jeg har haft ringet til hende paa dette tidspunkt. Men nu har M1 trukket 10 kr paa kontoen da de ikke har registreret noget opkaldsforsøg fra mit nummer. Da kontoen var paa 8 kroner er kontoen nu i minus efter de har trukket de 10 kr og de tager nu overtrækkelsgebyr. Jeg har faaet en besked om at jeg skal indbetale penge saa den gaar i plus inden imorgen ellers vil de tage 50 kr mere. Jeg har skrevet til dem og forklaret sagen og sagt at jeg forventer at de tilbagebetaler alle gebyrene og jeg ikke har i sinde at indbetale penge da jeg har fulgt deres egen regler. Jeg faar at vide at: Vi har ikke registeret noget på dette nummer, og derved er det ikke kommet er opkald igennem TDCs central. Saa nu staar vi der!
Nogen som har pr‹øvet det samme? Det er ikke mange penge det drejer sig om men jeg har overholdt deres betingelser saa hvorfor skulle jeg betale.. Hva siger i? mvh anders
|
Helt ærligt.. Det er 10 kr. Jeg tror ikke det kan svarer sig at gå i "krig" med dem. De har sikkert et eller andet i deres betingelser der dækker dem ind.