|
Anders:Ja, gør endelig det -;) Så kan jeg også lave et indlæg på Amino og spilde folks tid... :-)
Undskyld Anders, skal ikke ske igen.. UNDSKYLD, UNDSKYLD... Kan du tilgive mig?
|
I vores familie har vi 3 abonnementer hos M1. På alle 3 blev der trukket 10 kr. i inaktivitetsgebyr pr. 1. august. De 2 abonnementer er af typen Gratis 50. Det sidste har abonnement har vitterligt været brugt meget lidt. På alle 3 abonnementer har der været GPRS-aktivitet i den forgangne måned, men det er åbenbart ikke nok til at få gebyrgribben til at flyve væk. Så med Gratis 50 gælder det nok om at bruge alle 50 gratis minutter og så nogle sekunder mere for ikke at blive betragtet som inaktiv. Jeg synes stadig, det er ret billigt, at man får 50 minutters taletid og 50 SMS'er for 10 kr. pr. måned. /Kjeld PS: Det er også ærgerligt med al den ketchup og sennep, der går til spilde hos pølsemanden ;-) |
Jeg kan modsat de andre godt forstå at du er sur |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Ha ha, det er åbenbart rykkertid, for den slettede regning jeg omtalte tidligere har jeg netop modtaget en rykker for. Så er det jo godt at jeg gemte den email deres kundeservice sendte den 4. juni: Hej Den kan de vist ikke løbe fra |
Jeg skrev til M1 angående fejlen og fik følgende svar: Hej |
Det er måske en anelse off-topic, men alligevel lidt relevant. Jeg oplevede tidligere på året at jeg pludselig begyndte at få rykkere på inaktivitetsgebyr og spærringsgebyr fordi min konto hos M1 var under nul. Det specielle ved dette var, at jeg ikke havde været kunde hos M1 i over 2 år. Istedet for at slette mig, så havde de bare markeret mig som inaktiv (sandsynligvis for at gemme mine data, til hvis jeg en dag ønskede at blive kunde igen). Da M1 gik over til et nyt system og ny inaktivitetspolitik osv., så begyndte jeg pludselig at få disse rykkere. Jeg henvendte mig til M1, og fik naturligvis ret i at jeg ikke skulle betale noget, men endte alligevel med 4-5 rykkere, selvom jeg henvendte mig flere gange. Pointen er at du tage fat i kundeservice, samt gemme deres svar. Hvis de giver dig ret, så kan du efterfølgende arkivere rykkerne i papirkurven :-) |
|