Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Inaktivitetsgebyr M1 -

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Ja, gør endelig det -;) Så kan jeg også lave et indlæg på Amino og spilde folks tid... :-)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 19:34

Anders:
Ja, gør endelig det -;) Så kan jeg også lave et indlæg på Amino og spilde folks tid... :-)

Undskyld Anders, skal ikke ske igen.. UNDSKYLD, UNDSKYLD... Skype-SadSmile Kan du tilgive mig?

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:38

Big Smile

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 399
Fra  Butikki Skrevet kl. 20:30

I vores familie har vi 3 abonnementer hos M1. På alle 3 blev der trukket 10 kr. i inaktivitetsgebyr pr. 1. august. De 2 abonnementer er af typen Gratis 50. Det sidste har abonnement har vitterligt været brugt meget lidt. På alle 3 abonnementer har der været GPRS-aktivitet i den forgangne måned, men det er åbenbart ikke nok til at få gebyrgribben til at flyve væk. Så med Gratis 50 gælder det nok om at bruge alle 50 gratis minutter og så nogle sekunder mere for ikke at blive betragtet som inaktiv.

Jeg synes stadig, det er ret billigt, at man får 50 minutters taletid og 50 SMS'er for 10 kr. pr. måned.

/Kjeld

PS: Det er også ærgerligt med al den ketchup og sennep, der går til spilde hos pølsemanden ;-)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:24

Jeg kan modsat de andre godt forstå at du er sur Smile Kundeservice hos M1 plejer dog at være til at tale med og jeg har før fået streget en regning for inaktivitet hos dem.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:39

Ha ha, det er åbenbart rykkertid, for den slettede regning jeg omtalte tidligere har jeg netop modtaget en rykker for. Så er det jo godt at jeg gemte den email deres kundeservice sendte den 4. juni:

Hej

Tak for din email.

Nu har jeg lukket nummeret og fjernet regningen, husk fremover at opsige nummeret når du stopper med at bruge det, ellers kan sådan noget som det her jo ske.

Vælger du at besvare denne mail skal jeg bede dig undlade at slette noget i emailen, når du besvarer den.

Venlig hilsen
xxxxxxxxxxxxxx

Kundeservice [M1 A/S]

Den kan de vist ikke løbe fra Stick out tongue

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 03:06

Jeg skrev til M1 angående fejlen og fik følgende svar:

Hej

Tak for din email.

Der var sket en fejl så opsigelsen ikke var gået igennem. Jeg har dog fået den opsagt og krediteret igen, jeg har desuden ændret email adressen så du også modtager en bekræftelse på opsigelsen den her gang.

Vælger du at besvare denne mail skal jeg bede dig undlade at slette noget i emailen, når du besvarer den.

Venlig hilsen
XXXXXX

Kundeservice [M1 A/S]

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 07:14

Det er måske en anelse off-topic, men alligevel lidt relevant.

Jeg oplevede tidligere på året at jeg pludselig begyndte at få rykkere på inaktivitetsgebyr og spærringsgebyr fordi min konto hos M1 var under nul. Det specielle ved dette var, at jeg ikke havde været kunde hos M1 i over 2 år. Istedet for at slette mig, så havde de bare markeret mig som inaktiv (sandsynligvis for at gemme mine data, til hvis jeg en dag ønskede at blive kunde igen).

Da M1 gik over til et nyt system og ny inaktivitetspolitik osv., så begyndte jeg pludselig at få disse rykkere. Jeg henvendte mig til M1, og fik naturligvis ret i at jeg ikke skulle betale noget, men endte alligevel med 4-5 rykkere, selvom jeg henvendte mig flere gange.

Pointen er at du tage fat i kundeservice, samt gemme deres svar. Hvis de giver dig ret, så kan du efterfølgende arkivere rykkerne i papirkurven :-)

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 17:01
Jeg vil bare afslutte tråden ved at sige at M1 har tilbageført gebyrene. Jeg havde jo lavet opkaldet så det er ikke min fejl at deres system ikke havde opfanget det. Så tak til M1. Og man skal ikke bøje sig når man ved at man har ret ;-).
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)