Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

royaletvillinger.dk - Er der juice i det mon?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg sagtens at du kan tjene nogle penge på. Hvor der er trafik, er der penge Smile

Jeg synes det er nogle gode domæner, og at der er gode muligheder i dem, men domænet gør det jo ikke alene Wink

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:56

Michael Grove:

Det er vel Christian der bliver det? Han er da deres første fødte.

Ja det er han sku da os... Jeg hopper i seng igen... ;D

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:57

Fashion-Seller:
Der er dømt intriger... ;D

Ja, men dem er der vist allerede nok af :)

Men bare sjovt at få nogle domæner der i princippet jo vil vare for evigt hehe så jeg må nok hellere lægge hovedet i blød så der kan komme noget fornuftigt ud af dem..

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:59

Lagersalg123 - JEN:

Ja, men dem er der vist allerede nok af :)

Men bare sjovt at få nogle domæner der i princippet jo vil vare for evigt hehe så jeg må nok hellere lægge hovedet i blød så der kan komme noget fornuftigt ud af dem..

Du skal bare lave ugentlig dækning, så bliver du det nye billedbladet online... Tænk på alle de læsere, som du kan få der... WOW!

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 15:00

Dennis Kjærgaard:
Jeg synes det er nogle gode domæner, og at der er gode muligheder i dem, men domænet gør det jo ikke alene Wink

Nej præcis, derfor har jeg da heller ikke noget imod at dele med de folk der vil deltage aktivt i at kunne få sådanne sider til at være interessante. Der vil jo altid være interesse i dem, men klart interessen nok er størst frem til januar md.. men det bliver interessant at se hvad det kan kaste af sig..

Køb ren argan olie her

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 15:01

Jeg oprettede en gruppe for de kære tvillinger igår ;-)

Uden markedsføring af siden endnu, er der kommet de første 3 "fans"

Hører da gerne lidt om projektet..

Mikkel

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 15:02

Fashion-Seller:
Du skal bare lave ugentlig dækning, så bliver du det nye billedbladet online... Tænk på alle de læsere, som du kan få der... WOW!

Yep det er også der tankerne går hen, men kræver nok tilknytning af en journalist+fotograf der kan akkrediteres..Eller man må gøre det interessant nok til at Aller køber :)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:05

Lagersalg123 - JEN:

Yep det er også der tankerne går hen, men kræver nok tilknytning af en journalist+fotograf der kan akkrediteres..Eller man må gøre det interessant nok til at Aller køber :)

Du køber da bare billederne ude i byen... Det må være det nemmeste og billigste alternativ...

Så skal du bare have en journalist, eller en person som følger meget med i de royales liv... Når du så overgår Billedbladet, så sælger du det til Aller for en formue ;D

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 15:10

Fashion-Seller:

Du køber da bare billederne ude i byen... Det må være det nemmeste og billigste alternativ...

Så skal du bare have en journalist, eller en person som følger meget med i de royales liv... Når du så overgår Billedbladet, så sælger du det til Aller for en formue ;D

Ja du har nok ret m.h.t. billederne, men ejerskab af de billeder kan jo være givtigt.. Og med en akkreditteret journalist så er man først med nyhederne online :)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 15:15

Mikkel Friis:
Hører da gerne lidt om projektet..

Jeg tror jeg poster tingene her og så tager jeg fat i det indenfor 1-2 uger - måske før.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)