Jeg sidder med en sag med post dk nu, jeg har også en net butik og bruger webpack.
Men vidste i at hvis den indleveret pakke aldrig bliver scannet og i har brugt webpack, ærgeligt ærgeligt ingen erstatning til jer!
Dvs. den kan forsvinde fra postbilen, indleveringen, på turen til pakke centret og inden den bliver scannet i pakke centret.
Det er jer der har ansvaret indtil den bliver scannet i pakke centret når i bruger webpack...
Hvor føler jeg mig røvrendt, kunne ligeså godt sende som maxi brev, se evt. tråden om post dk, så kan i jo vurdere om GLS er bedre, overvejer klart et skift ;)
Mvh Stine
Det er faktisk noget vi jævnligt har diskuteret med posten..
Vi afleverer selv postpakker i den lokale superbrugs som har en postafdeling, da de ligger 3-400 meter fra os.
Vi skal sætte postpakkerne i et bur i deres lager og vi har gentagne gange spurgt om det da ikke var muligt at få en scanner der ud, men det er åbenbart ikke noget man bare lige gør.
Vi sætter pakkerne i postbure i baglokalet, hvor der også kommer andre kunder og sætter pakker og en af disse kunne sagtens tage en hvis de ville, uden nogen så det. Så er der alle brugsens medarbejdere og div. chauffører som kommer med varer, som også har fri adgang til pakkerne. Pakkerne hentes og køres til kolding postkontor, hvor de læsses om og køres til taulov - så der er helt vildt mange steder, hvor det kan gå galt. Først i taulov bliver den scannet og bliver den væk/stjålet inden taulov, er det bare ærgeligt for os, for vi kan ikke bevise, at vi har afleveret dem.
Jeg har brokket mig flere gange til vores sælger, men indtil videre er eneste løsning at betale for at få dem til at afhente pakkerne, så får man kvittering, når han går.. Men jeg nægter simpelthen at betale 3000 kr i måneden for at de skal gøre en afstikker på 50-70 meter, når de alligevel kører lige forbi på vej til brugsen og når de andre fragtmænd vi bruger ikke tager betaling for afhentning - de er jo dyrere end de andre i forvejen