Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd om artikel markedsføring

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

ADVARS EL: Sprogpoliti!

Dennis Kjærgaard:
nemlig af kvalitet proformer, og middelmådigt drukner i mængden

Nu har jeg snart set denne fejlskrivning så mange gange på Amino, at jeg altså må bryde ind. Det skær i mine øjne. Jeg tror altså ikke helt I skriver det i tror I skriver ... Confused

"Proformer" er ikke et ord der. Det er derimod "Proforma" - som de fleste sikkert godt kender betydningen af. Jeg tror ikke det er det i mener :)

Jeg tror I mener "performer" - der er en fordanskning af et engelsk ord der egentligt betyder "optrædende", men som også bruges mere bredt som en der yder noget. Så en god "performer" er en, eller noget, der yder godt.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 18:45

Ja, jeg vil selv bruge tid på at finde billeder, og så er jeg sikker på kvaliteten. Hvis artikeldatabasen bliver populær og begynder at give indtægt, så outsourcer jeg nok også denne del.

Jeg håber du finder det link Smile

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 18:53

>Hvis du ved hvor jeg kan købe adgang til tusindvis af billeder.....

Hej

Jeg bruger selv http://www.bigstockphoto.com/

Sender snart en artikel Smile

Hilsen

Finn Bennetsen
htp://web4me.dk

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 18:54

Mikkel deMib Svendsen:

ADVARS EL: Sprogpoliti!

Dennis Kjærgaard:
nemlig af kvalitet proformer, og middelmådigt drukner i mængden

Nu har jeg snart set denne fejlskrivning så mange gange på Amino, at jeg altså må bryde ind. Det skær i mine øjne. Jeg tror altså ikke helt I skriver det i tror I skriver ... Confused

"Proformer" er ikke et ord der. Det er derimod "Proforma" - som de fleste sikkert godt kender betydningen af. Jeg tror ikke det er det i mener :)

Jeg tror I mener "performer" - der er en fordanskning af et engelsk ord der egentligt betyder "optrædende", men som også bruges mere bredt som en der yder noget. Så en god "performer" er en, eller noget, der yder godt.

Hej Mikkel

Jeg er også bare en gadedreng uden lange uddannelser, og bare drengene på nettet forstår, hvad jeg mener Cool

Jeg skriver nok, som jeg taler, men jeg håber at budskabet når ud. Proformer vil jeg dog nok droppe nu Smile

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 18:57

Finn Bennetsen:

Jeg bruger selv http://www.bigstockphoto.com/

Sender snart en artikel Smile

Tak Finn

Men er det ikke ligesom istockphoto, hvor man køber kredit løbende og betaler for hvert billede?

Jeg leder noget, hvor man betaler et engangs beløb og så frit kan bruge løs

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 18:59

Lige et spørgsmål..

Hvis man skriver tre artikler på din side og linker til tre sider under samme domæne, får man så linkjuice til alle tre sider

hmm, var det forståeligt?

Hilsen

Finn Bennetsen
http://web4me.dk

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 19:15

Finn Bennetsen:

Lige et spørgsmål..

Hvis man skriver tre artikler på din side og linker til tre sider under samme domæne, får man så linkjuice til alle tre sider

hmm, var det forståeligt?

Jeg forstår hvad du mener Smile

Det er let at svare dig på, men jeg vil sige det sådan, at det første link har størst værdi, men de efterfølgende har også link værdi. Du bør dog variere ankertekter og url´er

But i´m not google Wink

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 00:54

Dennis Kjærgaard:

• Du får direkte links til din egen hjemmeside fra artiklen. Da du selv skriver artiklen, kan du naturligvis selv bestemme, hvilken ankertekst din artikel skal have. Dermed kan du lave effektiv linkbuilding og få bedre placeringer i søgemaskinerne.

Så det gør ikke noget, at artiklen du selv har skrevet ALLEREDE ligger på hjemmesiden? Det giver alligevel SEO værdig korrekt?

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 18:24

Sasa Kovacevic:
Så det gør ikke noget, at artiklen du selv har skrevet ALLEREDE ligger på hjemmesiden? Det giver alligevel SEO værdig korrekt?

Nej, det er ikke korrekt. Hvis du har skrevet en artikel, som er udgivet på din egen hjemmeside, så kan du ikke bruge den min artikeldatabase, da det vil give dublicate content problemer. Der findes dog andre artikeldatabaser, hvor du godt kan gøre det.

Gør det til en vane at skrive unikke tekster hver gang, eller omskriv f.eks hver artikel X antal gange, hvis du vil spare tid på at skulle finde på nye Smile

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)