nemlig af kvalitet proformer, og middelmådigt drukner i mængden
Nu har jeg snart set denne fejlskrivning så mange gange på Amino, at jeg altså må bryde ind. Det skær i mine øjne. Jeg tror altså ikke helt I skriver det i tror I skriver ...
"Proformer" er ikke et ord der. Det er derimod "Proforma" - som de fleste sikkert godt kender betydningen af. Jeg tror ikke det er det i mener :)
Jeg tror I mener "performer" - der er en fordanskning af et engelsk ord der egentligt betyder "optrædende", men som også bruges mere bredt som en der yder noget. Så en god "performer" er en, eller noget, der yder godt.
Ja, jeg vil selv bruge tid på at finde billeder, og så er jeg sikker på kvaliteten. Hvis artikeldatabasen bliver populær og begynder at give indtægt, så outsourcer jeg nok også denne del.
nemlig af kvalitet proformer, og middelmådigt drukner i mængden
Nu har jeg snart set denne fejlskrivning så mange gange på Amino, at jeg altså må bryde ind. Det skær i mine øjne. Jeg tror altså ikke helt I skriver det i tror I skriver ...
"Proformer" er ikke et ord der. Det er derimod "Proforma" - som de fleste sikkert godt kender betydningen af. Jeg tror ikke det er det i mener :)
Jeg tror I mener "performer" - der er en fordanskning af et engelsk ord der egentligt betyder "optrædende", men som også bruges mere bredt som en der yder noget. Så en god "performer" er en, eller noget, der yder godt.
Hej Mikkel
Jeg er også bare en gadedreng uden lange uddannelser, og bare drengene på nettet forstår, hvad jeg mener
Jeg skriver nok, som jeg taler, men jeg håber at budskabet når ud. Proformer vil jeg dog nok droppe nu
Hvis man skriver tre artikler på din side og linker til tre sider under samme domæne, får man så linkjuice til alle tre sider
hmm, var det forståeligt?
Jeg forstår hvad du mener
Det er let at svare dig på, men jeg vil sige det sådan, at det første link har størst værdi, men de efterfølgende har også link værdi. Du bør dog variere ankertekter og url´er
Du får direkte links til din egen hjemmeside fra artiklen. Da du selv skriver artiklen, kan du naturligvis selv bestemme, hvilken ankertekst din artikel skal have. Dermed kan du lave effektiv linkbuilding og få bedre placeringer i søgemaskinerne.
Så det gør ikke noget, at artiklen du selv har skrevet ALLEREDE ligger på hjemmesiden? Det giver alligevel SEO værdig korrekt?
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Så det gør ikke noget, at artiklen du selv har skrevet ALLEREDE ligger på hjemmesiden? Det giver alligevel SEO værdig korrekt?
Nej, det er ikke korrekt. Hvis du har skrevet en artikel, som er udgivet på din egen hjemmeside, så kan du ikke bruge den min artikeldatabase, da det vil give dublicate content problemer. Der findes dog andre artikeldatabaser, hvor du godt kan gøre det.
Gør det til en vane at skrive unikke tekster hver gang, eller omskriv f.eks hver artikel X antal gange, hvis du vil spare tid på at skulle finde på nye