Ja det gøre jeg Lagersalg123 hvorfor?? |
Mike :Ja det gøre jeg Lagersalg123 hvorfor??
Fordi ejeren af worldofwarcraftnewz.com og kosttilskudnu.dk er den samme.
Og virksomheden på adressen må IKKE sælge kosttilskud.
Ja det gøre jeg Lagersalg123 hvorfor?? |
Fordi ejeren af worldofwarcraftnewz.com og kosttilskudnu.dk er den samme. Og virksomheden på adressen må IKKE sælge kosttilskud. |
Køb ren argan olie her
Ja det er det min hjemmesiden er ikke min det er min far der har den :) Jeg bor hjem i nu så nok der for :) |
Så giv din far et godt råd og sig han skal lukke den biks, for hvis myndighederne får nys om den, så vanker der store bøder. Man skal ikke "lege" med reglerne udstukket af Fødevarestyrelsen. |
Køb ren argan olie her
Ikke sige det til mig sige det til ham har sagt men det må han selv om. |
Vi kunne godt se muligheden i partnerskab af webshoppen. Den kunne vi evt lave, drive, optimere og markedsføre. Ring eller skriv til os. Så kan vi tale nærmere om det. Det lyder spændende ! |
Nu er det jo dig der skriver her. Men er også ligegyldigt, kan ikke bruge mere tid på den slags og anmelder ham ikke, da jeg ikke er typen der gør den slags, men tror mig der vil være nogen der gør det en dag hvis du skriver linket på diverse fora som dette. Fødevarestyrelsen er ikke dumme, de er bare underbemandede, derfor eksisterer den side stadig. |
Køb ren argan olie her
Hej Birgitte, Vi kunne også være interesseriet i et samarbejde omkring webshop - Du er velkommen til at sende mig en mail på ke(a)brygladen.dk så kan vi tage en omkring et evt. samarbejde |
Jeg Birgitte, Jeg har stor erfaring indenfor salg af kosttilskud, erfaring som fødevarevirksomhed samt anmeldelse og registrering af kosttilskud. Du kan kontakte mig på min private mail: christofferbering"a"gmail.com, eller skrive en PM her på Amino. Så kan vi tage en snak :-) Til din orientering har jeg ligeledes hjemme i København. Med venlig hilsen Christoffer |
Hej Mike, Jeg vil lige komme med et hurtigt input. Jeg vil anbefale dig at lukke din side ned eller bede din far om det, hvis det er ham der driver den. Jeg vil ligedes orientere dig om, at nogle af de tekster der står på hjemmesiden er udarbejdet af min virksomhed. |