Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af helse og sundhedsbutik/webshop

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det gøre jeg Lagersalg123 hvorfor??

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:45

Mike :

Ja det gøre jeg Lagersalg123 hvorfor??

Fordi ejeren af worldofwarcraftnewz.com og kosttilskudnu.dk er den samme.

Og virksomheden på adressen må IKKE sælge kosttilskud.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 10:48

Ja det er det min hjemmesiden er ikke min det er min far der har den :) Jeg bor hjem i nu så nok der for :)

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 10:50

Mike :

Ja det er det min hjemmesiden er ikke min det er min far der har den :) Jeg bor hjem i nu så nok der for :)

Så giv din far et godt råd og sig han skal lukke den biks, for hvis myndighederne får nys om den, så vanker der store bøder.

Man skal ikke "lege" med reglerne udstukket af Fødevarestyrelsen.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 10:54

Ikke sige det til mig sige det til ham har sagt men det må han selv om.

Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 10:58

Vi kunne godt se muligheden i partnerskab af webshoppen. Den kunne vi evt lave, drive, optimere og markedsføre.

Ring eller skriv til os. Så kan vi tale nærmere om det. Det lyder spændende !

ch@spotitonline.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 11:04

Mike :

Ikke sige det til mig sige det til ham har sagt men det må han selv om.

Nu er det jo dig der skriver her. Men er også ligegyldigt, kan ikke bruge mere tid på den slags og anmelder ham ikke, da jeg ikke er typen der gør den slags, men tror mig der vil være nogen der gør det en dag hvis du skriver linket på diverse fora som dette.

Fødevarestyrelsen er ikke dumme, de er bare underbemandede, derfor eksisterer den side stadig.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 11:13

farmaceut:

Hejsa,

Jeg ville høre om der var en person der kunne tænke sig at være med til at opstarte en sundhedsbutik i fysisk form evt. kombineret med webshop.

Jeg har selv en drøm om at opstarte noget indenfor linjen sundhed, økologi, helsekost, sunde madvarer/specialiteter....og har en baggrund med kendskab til lægemidler som farmaceut og er midt i tredieverne og bosidende i København.

Jeg har ikke de store midler at starte for, men kunne godt tænke mig at se noget vokse i takt med at idéer realiseres så man på denne måde starter i det små.

Evt. kunne jeg indgå som partner for en allerede etableret butik. Afstand i DK er ikke umiddelbart hindring.

Eneste krav er at jeg skal kunne kombinere det med mit nuværende job i starten.

Lad mig høre dine tanker.....

VH. Birigtte

Hej Birgitte,

Vi kunne også være interesseriet i et samarbejde omkring webshop - Du er velkommen til at sende mig en mail på ke(a)brygladen.dk så kan vi tage en omkring et evt. samarbejde

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 11:27

Jeg Birgitte,

Jeg har stor erfaring indenfor salg af kosttilskud, erfaring som fødevarevirksomhed samt anmeldelse og registrering af kosttilskud.

Du kan kontakte mig på min private mail: christofferbering"a"gmail.com, eller skrive en PM her på Amino. Så kan vi tage en snak :-) Til din orientering har jeg ligeledes hjemme i København.

Med venlig hilsen

Christoffer 

Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 11:30

Lagersalg123 - JEN:

Mike :

Så giv din far et godt råd og sig han skal lukke den biks, for hvis myndighederne får nys om den, så vanker der store bøder.

Man skal ikke "lege" med reglerne udstukket af Fødevarestyrelsen.

Hej Mike,

Jeg vil lige komme med et hurtigt input. Jeg vil anbefale dig at lukke din side ned eller bede din far om det, hvis det er ham der driver den. Jeg vil ligedes orientere dig om, at nogle af de tekster der står på hjemmesiden er udarbejdet af min virksomhed.  

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)