Lade være mig og skrive det til mig jeg kan ikke bruge det til noget.
Hvis du kommer med et indlæg, så kommer der svar hvis man har lyst til at svare. Det er dog dumt at komme med et svar, der udover at linke til en sider der i den form sælger ulovlige kosttilskud m.m., så er så åbenlyst tåbeligt at det skriger til himlen. Hvis I samtaidig har kopieret teksterne sp kunne det være SimplyLaw kunne få en opgave af CBering.
Mike, I er ikke godkendt som fødevarevirksomhed. Dermed må i ikke sælge kosttilskud.
Ligeledes mange af de produkter der bliver solgt på din / din fars side dybt ulovlige.
Jeres produkter skal godkendes jf. kosttilskudsbekendtgørelsens §5, og det er jeres ikke.
Jeg kan så forsikre dig om, at det her produkt under ingen omstændigheder kan godkendes:
90 Kapsler ANABOL-AMP er en non-steroide Hard Core Muscle Amplification systemet. ANABOL-AMP bruger den mest avancerede matrix af ekstrem ingredienser for at opnå den mest massive pumper, utrolige størrelse, overlegen ydelse og uovertruffen styrke! Vi bruger en komplet matrix af de mest videnskabeligt avancerede ingredienser til rådighed. Se og føle den enorme forskel dette komplet muskel volumizing formel kan gøre i din ydeevne og fysik! Det kan bruges af både mænd og kvinder, og er fantastisk til alle typer af træning i at køre til vægtløftning.
Dig eller din far ligger absolut ikke skjul på det mindste :-)
Tak for svar. Ja jeg tror også der er et godt marked, men det er også et stort område og jeg vil gerne lave noget seriøst fra starten. Ligenu er jeg ved at prøve at afsøge markedet for leverandører. Det skal jo gerne være nogen der kan levere mange forkskellige ting.
Desuden så gad jeg godt vide hvordan man overhovedet kan markedsføre noget der er skrevet på så dårligt sprog. helt ærligt Mike, Det er en gang misk mask af engelske og danske ord. desuden så tror jeg faktisk ikke på at et eneste af dine produkter virker efter hensigten.
af grunde jeg ikke vil komme ind på her.
Hint, det er noget med molekylær biologi I.e. hvordan mekanismen (organismens celler reagerer på forskellige molekyler).
det var lige et sidespring.
Men til Birgitte hvad havde du tænkt dig Healing herbs, Økologisk sund kost, Whatevah?
Og til Cbering vil jeg lige skrive at anabol-amp ikke er ulovlig på grund af ingredienserne, de er helt lovlige.
her er hvad den indeholder.
men om ingredienserne så virker efter hensigten er et helt andet spørgsmål, I mean et kosttilskud med d-ribose uden adenine eller purine det er da så godt som at sige ost med ost på.