Jeg ville høre om der var en person der kunne tænke sig at være med til at opstarte en sundhedsbutik i fysisk form evt. kombineret med webshop.
Jeg har selv en drøm om at opstarte noget indenfor linjen sundhed, økologi, helsekost, sunde madvarer/specialiteter....og har en baggrund med kendskab til lægemidler som farmaceut og er midt i tredieverne og bosidende i København.
Jeg har ikke de store midler at starte for, men kunne godt tænke mig at se noget vokse i takt med at idéer realiseres så man på denne måde starter i det små.
Evt. kunne jeg indgå som partner for en allerede etableret butik. Afstand i DK er ikke umiddelbart hindring.
Eneste krav er at jeg skal kunne kombinere det med mit nuværende job i starten.
Eneste krav er at jeg skal kunne kombinere det med mit nuværende job i starten.
Det er et meget omfangsrigt projekt at starte den slags, men der er plads til mange flere helsebutikker i DK end der er p.t.
For at begrænse den økonomiske risiko, så kan du/I vælge at starte med en webshop og se om I kan få opbygget det, og ellers kan alternativet være at købe en eksisterende butik. Men det lræver en del kapital uanset om man nustarter eller overtager.