Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges 50/50

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nordsjælland
Tilmeldt 27. Jun 10
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 15:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en mulig partner til et nyudviklet koncept.

Uden at afsløre ideen helt , kan jeg fortælle at:

Konceptet er nyt i hele verden.
Kan styres her fra Danmark, det er dog planen at holde sig til det danske marked indtil det er ordentligt oppe at køre.

Stikordene er:
Reklame, elektronik, internet.

Jeg har en ide om at du:

- Er udadvendt, god til salg samt kommunikation med mennesker.
- Bor omkring nordsjælland eller kbh.
- Har den nødvendige tid, min 20 timer om ugen.. dertil skal det siges at du ikke skal forvente at der kommer indtjening lige med det samme, da mange ting først skal på plads.
- Har lidt kapital til projektet, vil skyde på omkring 100.000 kr.
- Har måske haft et firma før.
- Har en god kemi med mig.
- Er loyal, ærlig, samt god til at holde aftaler.
- Evt. har kendskab til reklame branchen.
- Er målrettet.
- Er idérig
- Er omkring min egen alder.

Jeg kan tilbyde et partnerskab på lige fod med mig 50/50.

Dog er jeg er ikke intresseret i en partner der kun vil skyde lidt kapital ind i det, uden at have den tid det nu kræver, eller for den sags skyld omvendt.
Jeg søger heller ikke en partner for enhver pris til dette projekt. Jeg mener dog at det er bedst at være 2. 

 Et par ord om mig:

Jeg er 31 år, bosiddende i nordsjælland, har nu, og  tidlige haft firmaer, dog ikke inden for denne branche.
Jeg har en god sans for økonomi,  kendskab til edb (dog ikke nørd), iderig og målrettet.   

Hvis du har interesse og besidder nogle af kvalifikationerne ovenover, og mener at du har noget at byde ind med, kan vi mødes og tage en snak om projektet.

Send evt. en PB

 

Fra 2300
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tv3

Har læst dit oplæg med interesse og mener at jeg har nogle af de kvalifikationer du nævner.

Er det muligt at beskrive nærmere hvad dit koncept går ud på. Selvfølgelig uden at afslører det.

Lidt om mig: Jeg er 25 år og farmaceut studerende på kandidat delen, regner med at skrive en ph.D. afhandling. Har erfaring og arbejdet i reklame branchen hvor jeg har været med til at lave reklame for danske spil.

Håber at hører mere fra dig.

 

Hilsen CheMilo 

Tilmeldt 1. Jul 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad er emnet for din ph.d.-afhandling?
Jeg har for nylig forsvaret min ph.d.-afhandling, jeg vil meget gerne give dig et personligt råd: Vælg et emne, som DU brænder for. Sørg for at søge efter et emne, der interesserer dig. Følg din professor råd, men tag dine egne valg. Når alt kommer til alt er du på vej til at blive ”læge” og uafhængig forsker. Få desuden dit indhold redigeret for fejl inden den endelige indsendelse til service.
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 14:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tråden er 10 år gammel, så mon ikke han er færdig med sin ph.d?

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)