Hej Aminoer Jeg står her og har brug for flere hunrede apparater til at starte med, de skal kunne kommunikere med en server, det eneste den skal indeholde er knapper og et lille skærm. Størrelsen skal være noget der ligner Justeats maskine, .(jeg har ikke kunnet finde billeder af maskinen ved at google.) bare rolig jeg skal ikke konkurrere med just eat skal bruge dem til andre formål den kan også være på størrelse med en dankortterminal, altså brugervenlig nem at bruge, eksempel som dette uden kortlæser eller chip læser. sådan en apparat skal ikke koste tusinder, da jeg hellere kan bruge de små 10" netbook til 1000+ moms hvis de skulle blive så slemt. kan nemt får brug for flere tusinder i fremtiden. Kom med et godt tilbud, forslag, eksempler.. |
Uh jamen der er da masser af muligheder
som du selv nevner er der den mulighed at du selv får lavet enhenden.
en anden mulighed kunne være at bruge nogle af de små enheder der findes.
Der findes nogle leverandøre der laver ultra små Touch Enheder der kører CE(eller linux)
det var evt en mulighed at kode en lille app til disse.
http://nordic.kontron.com/products/hmis+and+displays/panel+pc++micro+client/pico+client/pico+client+57.html
i dk forhandles de af arrow nordic
dette er ikke det billigste produkt, det kan findes billigere med lidt søgen i TW