Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikelkatalog - et nyt dansk af slagsen

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher:
du må skrive om alt mellem himmel og jord, så længe det overholder reglerne. Der er ingen krav om at du skal skrive om SEO - navnet er som det er, fordi at artiklerne kan indgå i dine SEO-planer.

Fantastisk.... Så vil jeg naturligvis deltage, når jeg får noget at skrive om :)

.... og hermed har tråden lige fået et bump.... for sådan et fint initiativ fortjener eksponering....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 22:51

Smider da også lige en artikel så :)

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 23:16

Sasa Kovacevic:

Smider da også lige en artikel så :)

Du skal være hjertens velkommen!

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 09:34
Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 13:34
Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 13:51

Hej Emil

Du kræver minimum 350 ord, samt maks. 2 eksterne links. Er det noget du tjekker manuelt, eller kan det indstilles automatisk?

Jeg er selv ved at oprette en artikeldatabase, og har derfor også brug for nogle restriktioner.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 22:26

Hej Erik

Mine restriktioner er der tænkt meget over - og det er noget af det der er med til at gøre min artikeldatabase unik. Jeg har en idé om at man enten skal forsøge at gøre noget helt anderledes, eller forbedre noget væsentligt hvis man opretter en ny service.

Alle artiklerne der oploades til min artikeldatabase tjekkes manuelt igennem for at sikre kvalitet, samt tjekke efter for dublicate content. Antal ord som jeg kræver er en del højere end hovedparten af de andre artikeldatabaser herhjemme, på trods af at jeg tilbyder færre eksterne links pr. artikel. Konceptet hvor man kan optjene flere eksterne links ved at linkbuilde eksternt er også unikt - og ikke noget som jeg har set på andre artikeldatabaser. Der er tænkt over optimeringen af artikeldatabasen, så den om et stykke tid gerne skulle begynde at ligge særdeles godt i søgemaskinerne. Generelt er der brugt tid på databasen - det er ikke bare noget der er bixet sammen på en halv time, hvilket også gerne skulle kunne ses på selve interfacet.

Så sent som for 10 minutter siden, har jeg fjernet 3 artikler fra SEO Artikler. Artiklen var brugt på 4 andre artikeldatabaser, samt på andre blogs. Artikeldatabserne som artiklerne var oploadet på, havde alle regler om dublicate content - men ingen tjekkede det. Selvom at artikeldatabaser er blevet trendy, er de ikke meget værd, hvis der sjuskes med kvaliteten. Så ender det som de mange spammy danske linkkataloger - gode intentioner uden effekt.

/ Emil Blücher

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 06:34

Emil Blücher:

Konceptet hvor man kan optjene flere eksterne links ved at linkbuilde eksternt er også unikt

Der står i din FAQ, at det er ved at linke internt og ikke eksternt, at man får flere eksterne links. Og det var bl.a. det jeg ville ændre i min database. Jeg vil give mulighed for flere eksterne links, hvis man linker til databasen fra andre sider.

Emil Blücher:

Så sent som for 10 minutter siden, har jeg fjernet 3 artikler fra SEO Artikler. Artiklen var brugt på 4 andre artikeldatabaser, samt på andre blogs. Artikeldatabserne som artiklerne var oploadet på, havde alle regler om dublicate content - men ingen tjekkede det. Selvom at artikeldatabaser er blevet trendy, er de ikke meget værd, hvis der sjuskes med kvaliteten. Så ender det som de mange spammy danske linkkataloger - gode intentioner uden effekt.

Super. Det mener jeg også er vigtigt, og man kommer ikke udenom at der skal laves en del arbejde for at få en god artikeldatabase. Men jo mere man kan gøre automatisk, jo mere tid er der jo til de manuelle opgaver ;-)

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 08:32

Jeg er også ved at lave en artikeldatabase. Jeg vil også have et minimum antal ord i artiklerne og gerne undgå duplicate content. Men er det muligt at automatisere det noget mere ?

F.eks. et plug-in der gør at man ikke kan indsende artiklen til godkendelse, før der minimum er X antal ord ?

F.eks. et plug-in der checker for duplicate content ?

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 08:53

Erik Pilgaard Hejlskov:

At det er ved at linke internt og ikke eksternt, at man får flere eksterne links.

Sorry - der var vist fejl i min aminoindlæg. Jeg mente selvfølgelig interne links, som du rigtigt nok også skriver.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)