Hej, Jeg søger en programør. jeg tilbyde at du får en del af omsætningen, når vi når så langt :) Bare skriv over pm :) |
De vil nok hære lidt om opgaven
Hej, Jeg søger en programør. jeg tilbyde at du får en del af omsætningen, når vi når så langt :) Bare skriv over pm :) |
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt
De vil nok hære lidt om opgaven |
De får også noget får det? Hære=have ? |
Tror i det her tilfælde "hære" skal oversættes med "høre" ;)
Men bortset fra det..... Hvorfor laver du ikke bare selv sitet i WP? Du kan jo benytte tags, til at lave nogle ret fede søge/sorteringsmuligheder i forhold til sådan et projekt. |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
er word press godt nok ? |
Er det godt? Er det meget svært ? |
svært nej. Det er god idé og start med wordpress syens jeg. |
Ja ;)
Og så er der tilmed mange Aminoer, som er rigtigt gode til at rode med det. Så du kan altid finde lidt gratis hjælp. Hvis du ikke helt er tabt bag en vogn, kan du selv sætte et pænt site op med WP. Derefter er det jo i princippet bare et spørgsmål om at få lavet en smart søgefunktion baseret på tags. Det kan så godt være du kommer til kort der. Men det er en mindre opgave, som du sikkert kan finde gratis eller billig hjælp til herinde. Med andre ord behøver du ikke tage en partner ind.... Hvilket i øvrigt nok også kan være lidt svært, ihvertfald hvis du skal have en velkvalificeret af slagsen..... Dit koncept ligger jo frit fremme og "du kan få lidt af den omsætning, vi MÅSKE får" er altså ikke noget, der lokker de skarpeste knive frem af skuffen ;) |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?