Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding - fuck, hvor jeg hader det! :-)

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Jeg hader at linkbuilde, da jeg finder det gudsjammerligt kedeligt og egentligt også RET besværligt at blive ved med at variere mine beskrivelser. Jeg mener, hvor mange forskellige varianter af min service kan jeg blive ved med at finde på? :-)

Nå, men hvis jeg smider min URL i en backlink checker, så har jeg sammenlagt rigtig mange links, men langt de fleste er til Amino, hvilket betyder, at jeg i sidste ende kun linker til sammenlagt 17 domæner på nuværende tidspunkt. Og det er til trods for, at jeg rent faktisk ved med sikkerhed, at jeg har tilmeldt mig langt flere linkkataloger end dét. Nej, jeg er tydeligvis ikke blevet godtaget selvom, jeg har forsøgt at variere mine beskrivelser, og det er så hvad dét er.

Men dét, der undrer mig er, at jeg er blevet godtaget af yderligere 2-4 linkkataloger de sidste 2-3 uger, men når jeg checker mine backlinks, så kommer de linkkataloger ikke frem i søgeresultatet.

Hvad betyder dét? Går der en vis tid, før man kan se, at man linker til domænet, selvom de har godtaget en? Eller hvad kan det skyldes?

Det frustrerer mig - også fordi jeg kan se, at alle de links, der kommer fra mine indlæg på Amino ikke har betydet noget siden indlæg nr. 300-et-eller-andet, og jeg har nu skrevet mere end 900 indlæg. Nej, det er absolut ikke derfor, jeg skriver herinde: Jeg får meget ud af at besvare andres spørgsmål og at få besvaret mine egne. Men jeg er bestemt interesseret i at linkbuilde mere effektivt.

Så nu vi er ved det, så ville jeg sætte stor pris på det, hvis der er en, der vil lave en liste over de mest effektive linkkataloger. Så kunne jeg jo koncentrere mig om at lave tilmeldinger af høj kvalitet til netop dem.

På forhånd tak for al input! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 16:54

Hvilket backlink-tool benytter du?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:59

Emil Blücher:

Hvilket backlink-tool benytter du?

Jeg fik foreslået det her af en anden fra Amino, så det er det, jeg har benyttet mig af:

http://www.backlinks-checker.com/

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 17:01

Hej TT

Ved godt det er en drejning af topic, men du kan lave en tilmelding her så hvis den er unik med sikkerhed bliver godkendt og forbliver online.

Websius.com - Tilmeld dit link

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:02

Hehe, okay, den er nede netop nu, men det har den ikke været før! :-)

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 17:14

Hej TT

Linkkataloget skulle da meget gerne ikke være nede ;o)

Kom til at tænke på jeg faldt over en liste med linkkataloger på semoblog.dk

Ved ikke om den opfylder dit behov eller den bare giver tilbage fald i forhold til arbejdsbyrden ;o)

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 17:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Jeg kan se at du har tilmeldt dig mit linkkatalog d. 18 juli, og siden med dit link blev indekseret d 24 juli, så det har i hvert fald givet et link Smile

Nu hvor du jo lever af at skrive, så skriv nogle rigtig gode gæsteindlæg på andres blogs. De links vil have mere værdi i google, og du får flere besøgende fra artiklens links.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg hader at linkbuilde, da jeg finder det gudsjammerligt kedeligt og egentligt også RET besværligt at blive ved med at variere mine beskrivelser. Jeg mener, hvor mange forskellige varianter af min service kan jeg blive ved med at finde på? :-)

hahaha, 100 % enig. 

Der må være potentiale for en gruppe, klub eller forening, for folk der hader at link builde..helle for at være formand :)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:17

Hej Kasper

Jeg tilmelder mig naturligvis det foreslåede linkkatalog :-)

Men en liste over linkkataloger har jeg fundet flere steder. Dét, jeg søger, er en liste over de bedste. Jeg gider simpelthen ikke at bruge tid på alle dem, der ikke gør en forskel, det er min tid efterhånden for kostbar til.

Jeg har brug for en liste over dem, der gør en forskel! :-)

Dbh

Thomas

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:19

Dennis Kjærgaard:

Hej Thomas

Jeg kan se at du har tilmeldt dig mit linkkatalog d. 18 juli, og siden med dit link blev indekseret d 24 juli, så det har i hvert fald givet et link Smile

Nu hvor du jo lever af at skrive, så skriv nogle rigtig gode gæsteindlæg på andres blogs. De links vil have mere værdi i google, og du får flere besøgende fra artiklens links.

Jeps, dit linkkatalog findes i søgeresultatet, Dennis, og det er jeg glad for, tro mig :-)

Jeg forstår bare ikke, hvad der sker med de andre linkkataloger, der har godtaget mig.

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)