Hey Aminoer Jeg hader at linkbuilde, da jeg finder det gudsjammerligt kedeligt og egentligt også RET besværligt at blive ved med at variere mine beskrivelser. Jeg mener, hvor mange forskellige varianter af min service kan jeg blive ved med at finde på? :-) Nå, men hvis jeg smider min URL i en backlink checker, så har jeg sammenlagt rigtig mange links, men langt de fleste er til Amino, hvilket betyder, at jeg i sidste ende kun linker til sammenlagt 17 domæner på nuværende tidspunkt. Og det er til trods for, at jeg rent faktisk ved med sikkerhed, at jeg har tilmeldt mig langt flere linkkataloger end dét. Nej, jeg er tydeligvis ikke blevet godtaget selvom, jeg har forsøgt at variere mine beskrivelser, og det er så hvad dét er. Men dét, der undrer mig er, at jeg er blevet godtaget af yderligere 2-4 linkkataloger de sidste 2-3 uger, men når jeg checker mine backlinks, så kommer de linkkataloger ikke frem i søgeresultatet. Hvad betyder dét? Går der en vis tid, før man kan se, at man linker til domænet, selvom de har godtaget en? Eller hvad kan det skyldes? Det frustrerer mig - også fordi jeg kan se, at alle de links, der kommer fra mine indlæg på Amino ikke har betydet noget siden indlæg nr. 300-et-eller-andet, og jeg har nu skrevet mere end 900 indlæg. Nej, det er absolut ikke derfor, jeg skriver herinde: Jeg får meget ud af at besvare andres spørgsmål og at få besvaret mine egne. Men jeg er bestemt interesseret i at linkbuilde mere effektivt. Så nu vi er ved det, så ville jeg sætte stor pris på det, hvis der er en, der vil lave en liste over de mest effektive linkkataloger. Så kunne jeg jo koncentrere mig om at lave tilmeldinger af høj kvalitet til netop dem. På forhånd tak for al input! :-) Dbh Thomas
|
Hvilket backlink-tool benytter du?