Hvis man søger på ekstern harddisk på google, så har jeg ligget på side 1, men nu ligger den på side 4. |
Virkelig frustrerende
Hvis man søger på ekstern harddisk på google, så har jeg ligget på side 1, men nu ligger den på side 4. |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Hej Sasa, Det kan være midlertidigt... Måske har der været store ændringer i toppen af feltet, så google ikke lige har vist hvor de skulle smide dig hen. Har lige selv været nr. 1 på min søgeord, og wupti så røg jeg ned på side 5. Men nu er jeg nr. 1 igen :) Prøv at gi det en uge eller to. |
Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.
Jamen kan det også ske, hvis jeg har lagt på side 1 i flere uger? Og så sådan uden videre? |
Så vidt jeg kan forstå er det et site du har købt.... Kunne man forestille sig, du har mistet nogle indgående links i forbindelse med handlen? |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Hejsa |
Som Fama er inde på har den tidligere ejer jo nok haft en del indgående link i signaturer og når du så køber og han/hun måske sletter reklame for siden, så kan din side falde i position
Mikkel |
Så vidt jeg kan se har siden i øjeblikket ingen pagerank, hverken det ene eller det andet sted. I følge min søgning findes der også et norsk site eksternharddisk.no, som ranker bedre end dig (har også mere indhold). Så vidt jeg kan se har du kun 1 indgående link, i fohold til dem der ligger på side 1 mangler du adskillige 1000, for at nå op på deres niveau. Så min umiddelbare vurdering er at det er sådan google ser det, lige pt. |
Nemlig.... Lige nu er der en hel masse udgående links (i øvrigt til sider Sasa ikke ejer?) og sandsynligvis forsvundet en del indgående links.... Det kan jeg forestille mig ikke just har nogen gavnlig effekt på placeringen af sitet i Google.
Men de indgående links kan du sikkert få opbygget igen relativt nemt.... Prøv at hiv fat i sælger og spørg ham hvor han har haft links henne.... Der kan du jo så bare oprette profiler og lave nogle tilsvarende links :)
Hvor hurtigt det vil rette op på sagerne og hvor stor effekten vil være skal jeg ikke kunne sige.... Men indgående links kan vel aldrig skade :) |
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Vil du være med?
Vil det sige, at den tidligere ejer har fjernet over 1000 links? Det tvivler jeg da på? Han har vel haft et par stykker. |