Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ligget på side 1 og er nu på side 4?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du kan se det her: http://internetstatistik.dk/eksternharddisk.dk/

der er flere steder og mange forskellige ting der regnes ud fra :-)

Du kan finde en del linkkataloger inde på www.linkkataloger.dk og husk som fama siger der skal være follow og ikke nofollow :-)

Iøvrigt når dit link i signatur skal gælde er det kun det første indlæg i hver tråd, så du får ikke 10 link fordi du skriver 10 indlæg i samme tråd, men derimod hvis du skriver i 10 forskellige tråde ;-)

Mikkel

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 14:23

Sasa Kovacevic:
Hvad er det nu nofollow er?

Det fortæller søgemaskinerne at det sites placering, der linkes til, ikke skal påvirkes af linket.... Dvs. man skal være opmærksom på om det site man laver sit link på kører med nofollow - det gør alle sites i wordpress som standart f.eks.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 22:24

Sasa Kovacevic:

Hvis man søger på ekstern harddisk på google, så har jeg ligget på side 1, men nu ligger den på side 4. 

Hvordan kan det være?

Hjemmesiden hedder: eksternharddisk.dk 

Hej Sasa

Et par tanker ud over at jeg er enig i det sagte om at der skal nogle gode links til udefra:

Du bør straks fjerne alle udgående links som ikke er nyttige for folk som leder efter en ekstern harddisk. Dine footerlinks til iphones og ps3 er farlige.

Og så er det også interessant om der var nedetid for sitet i forbindelse med overtagelsen? Hvis Google crawlede forbi mens der var nedetid kunne det have en effekt.

Og nogen nævnte at du skal have mere indhold på siden. Det er jeg enig i. Lav en side som faktisk er super gavnlig for folk som googler 'ekstern harddisk' - så har du et godt udgangspunkt.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 22:29

Hej Anders

Tusinde tak for det! 

Der var en smule nedetid, da vi skulle overtage men det var ikke ret meget.

Med hensyn til indholdet i siden, så er jeg i fuld gang med at få re-designet hjemmesiden :) Jeg er godt klar over, at der ikke er meget at hente lige nu ;)

Mange tak for dine kommentar!

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:31

Hej SASA Kovacevic prøv evt og lave noget link building selv, jeg afslører gerne mine egne link building tips hvis du skriver mig en pm.

og nu hvor du er igang så prøv også noget link fishing.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)