Hej alle sammen.
Jeg er en mand på 27 år som går rundt med ide om at åbne en bageri sammen med min kone .Vi bor i Malmø Da min kone studere i Malmö og gerne vil hjælpe mig i butikken.Synes jeg det er bedst at butikken også skal ligge i Malmø. Vil åbnene senere en i KBH når jeg også har fået lidt flere penge og erfaring. Har lige solgt min bil til 50.000 kr Selv er jeg ufaglært men har haft mange forskellige jobs fx. Butik/Taxa/gartner/ vvs. p.t køre jeg taxa Har slet ikke noget erfaring i det branche . har mange spørgsmål håber virkelige i vil med nogen af dem Her er nogen af dem:
På forhånd tak |
Umiddelbart lyder 100.000 ikke at ret meget hvis du vil starte et bageri op fra bunden.
Jeg kunne hurtigt forestille mig at de er brugt inden der er betalt andet end indskud i et lejemål, og så skal du ud og have styr på maskiner osv.
Angående udbringning, så er det naturligvis en god forretning hvis det giver overskud - Jeg kan nok have min tvivl om det kan komme til at løbe rundt i forhold til den tid det tager, og om folk har tålmodigheden til det.
Hvis du skal rundt til 50 forskellige med morgenbrød i en bil og det tager 5 minutter mellem hvert sted vil den sidste på turen modtaget brødet 4 timer senere end den første... Det tror jeg ikke er noget der giver glade kunder
Du skal starte med at danne dig et overblik over hvilke omkostninger der er til opstart af et bageri, og kigge på hvad der findes af kundegrundlag.
Det er en presset branche mange steder pga supermarkeder med brødudsalg.